خط توليد مشتقات تمام محصولات مینو به صورت ارگانيك در سطح كشور راه اندازى می شود

    
تعداد بازدید: 194
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
مدیرعامل و عضو هيأت مديره شــركت صنايع غذايى مينو فارس از تلاش اين شــركت براى توسعه زيرساخت ها و همچنين توليــد محصولات ارگانيك و ســلامت محور خبــر داد و گفت:«مينو در مســير ســبز»شــعارى است كه در راســتاى تحقق اين اهداف و چشم اندازها براى خود برگزيده ايم. 

محمــد فريدخان صنمى با اشــاره به اين كه تا پايان ســال جارى به عنوان يكى از شــركت هاى پيشرو در توليد محصولات ارگانيك و سلامت محور مطرح خواهيم شد ابرازداشت: گام هاى خوبى در اين راســتا برداشته شده و بزودى خط توليد مشتقات تمامى محصولات به صورت ارگانيك در سطح كشور راه اندازى مى شود و به عنوان شركتى پيشرو عرض اندام خواهيم كرد.

وى در ادامــه بــا بيان اين كه مينو فارس از ســال گذشــته تلاش كــرده به عنوان اولين شــركت در كشــور به حــوزه توليد محصولات ســازگار با بيماران ســلياكى ورود كند و آن ها را به بازار عرضه کند، اظهارداشــت: خوشبختانه امسال هم به عنوان اولين شركت مجوزهاى لازم را براى توليد اسنك دريافت كرديم.

مديرعامــل شــركت صنايع غذايــى مينو فارس بــا اذعان براين كه ما مى توانيم ســطحى از نياز اين بيماران را برطرف كنيم و در راســتاى ارتقا و حفظ ســلامت جامعــه محصولات مختلفى داشته باشيم ابرازداشت: اين اسنك را با برند «ريچى» رونمايى و وارد بازار كرديم و توان خود را به كار گرفتيم تا در حوزه كيفيت و ســلامت متفاوت باشــد. به گفته خان صنمى، قندى شــدن اين محصول با ويتامين ها و شورى آن بدون نمك تأمين شده است.

 وى با بيان اين كه توليد محصول براى بيماران سلياكى زمينه جلــب اعتماد مصرف كننــدگان و در عين حال افزايش هزينه هاى توليــد و نگهــدارى را در پى داشــته، اظهارداشــت: فرآيندهاى نظارتى توسط علوم پزشكى هم به خوبى انجام مى شود و افزايش يافته است. علاوه براين تلاش مى كنيم در زمينه توليد بيسكوييت بدون گلوتن نيز كار خود را به نحو احسن انجام دهيم.

وى در بخــش ديگــرى از ســخنان خود به برخــى اقدامات انجام شــده بــراى توســعه زيرســاخت هاى توليدى شــركت نيز اشاره و خاطرنشــان كرد: سال گذشته احداث يك سوله را آغاز كرديــم كه هم اكنون در پايان مراحل عمرانى آن هســتيم و برند اســنك را زيرسقف اين سوله توسعه مى دهيم.

 عضو هيأت مديره شركت صنايع غذايى مينو فارس درادامه به انجام اقداماتى براى راه اندازى خط توليد چيپس هم اشــاره كرد و گفت: درحال حاضر بررسى هاى فنى و كيفى كار در حال انجام است و محصول مورد نظر را تا سال آينده وارد بازار خواهيم كرد.

خان صنمى در تشريح برنامه هاى آتى شركت مينو فارس نيز توضيحاتى ارائه كرد و گفت: براى توســعه زيرساخت ها و توليد محصول هرسال برنامه داريم و روند پيشرفت را در سال هاى آتى نيز پيش خواهيم بــرد.

وى همچنين از برنامه ريزى براى افزايش ظرفيــت نيروى انســانى خبــر داد و گفت: در شــرايطى كه اكثر شــركت ها درحال تعديل نيرو هستند مينو فارس در حال افزايش نيروى انســانى در سطوح مختلف مجموعه است كما اين كه در 6 ماهه امسال 20 درصد افزايش نيرو داشته ايم.

 مديرعامــل شــركت صنايــع غذايــى مينو فــارس اجراى اســتراتژى هاى توســعه بازار را نيز مورد تأكيد قرار داد و گفت: خوشبختانه در شاخص فنى، توســعه زيربنايى، افزايش بهره ورى و كاهش ضايعات نيز روند رو به پيشرفتى را تجربه كرده ايم. خان صنمــى با تأكيد براين كه مينو فارس نگاه و اســتراتژى بلندمدتــى را در حوزه توليد دنبال مى كند، تصريح كرد: نگاه ما ملى و بين المللى اســت و تلاش مى كنيم نقــش خود را به عنوان يك توليدكننده درســطح جهان به نحو احســن انجام دهيم.

وى با بيان اين كه امســال به عنــوان بزرگ ترين صادركننده مشــتقات خرما موفق شديم با كشور تركيه وارد قرارداد شويم اظهارداشت: در حــال حاضر بزرگ ترين صادركننده كنســانتره خرما به تركيه هستيم و صادرات عمده به كشورهاى حاشيه خليج فارس و عراق را نيز در دســتور كار داريم و اميدواريم در كشــورهاى آسياى ميانه هم حضور چشمگير و موفقى را تجربه كنيم.

خان صنمى در ادامه از تهيه خط برون مرزى مينو در كشور عمان خبر داد و گفت: شركت مينو فارس انجام اين مهم و راه اندازى اين خط توليد را دنبال مى كند.

عضو هيت مديره شركت صنايع غذايى مينو فارس در بخش ديگرى از ســخنان خود با ابراز خرســندى از اين كه در شــركت مينو فارس فروش از توليد پيشــى گرفته اســت، خاطرنشان كرد: بــا اين حال تــلاش مى كنيم در حوزه توليــد ظرفيت هاى خود را افزايــش دهيم به صورت عمقى و نفوذى، محصولات را در ميدان عرضه و فروش گسترش دهيم.

مديرعامــل شــركت صنايع غذايــى مينو فــارس در بخش ديگرى از سخنان خود به برنامه هاى فروش محصولات نيز اشاره كرد و گفت: فروش داخلى به واســطه شــركت پخش قاسم انجام مى شود و هر محصولى توليد مى شود شركت فروش داخلى آن را توزيع مى كند.

خان صنمى با بيان اين كه با فروشگاه هاى زنجيره اى و ســوپر ماركــت ها قــرارداد داريم، اظهارداشــت: در زمينه صادرات محصولات نيز اخذ نمايندگى در كشــورهاى مختلف به واسطه شركت هاى قرارداد خارجى انجام مى شود و در اين راستا 10 تــا 15 درصــد در فــروش محصولات جلوتر از ســال قبل هســتيم.به گفته وى، 800 قلم كالا در گــروه صنعتى مينو توليد مى شود كه از اين تعداد 52 قلم در مينو فارس مى باشد.

مديرعامــل شــركت صنايع غذايــى مينو فــارس در بخش ديگرى از ســخنان خود به چالش هاى حوزه توليد و زيرســاخت هاى شــهرك صنعتــى نيــز اشــاره و خاطرنشــان كرد: على رغم پيگيرى هايى كه انجام مى شــود امــا چالش ها بازهم ادامه دارد و تكرار مى شود.

خان صنمى در تشريح بيشتر اين موضوع گفت: به عنوان مثال معضل آب يكى از مشكلات جدى شهر صنعتى است و على رغم اين كه اعلام شــده اســت ظرفيت آب شهرك افزايش يافتــه اما خطــوط انتقال به دليل فرســودگى قابليت انتقال آب با حجم بيشــتر به داخل شــهرك را ندارند و بهبود آن هم فرآيندى زمان بر است.

به گفته عضو هيأت مديره شركت صنايع غذايى مينو فارس، تداوم معضل آب و قطعى برق باعث شــده از فروش مورد انتظار عقــب بيافتيم و در برخى بخش ها ظرفيت خــود را كاهش دهيم، علاوه براين قطعى ناگهانى برق باعث شــد تا ضايعات توليد هم بالا برود. خان صنمى با اشــاره به اين كه مشــكل آب در زمستان ما براى نگه داشت توليد در هم تداوم خواهدداشــت گفت: تلاش محــدوده مطلوب با تداوم فعاليت در روزهاى تعطيل و جمعه نيز هزينه هايى را بر شــركت تحميل مى كند.

 به گفته وى، مشــكل قطعــى برق همچنان وجود دارد و حداقل 20 درصد از ظرفيت به دليل نبود برق از دســت مى رود و بخشــى هم با ژنراتور تأمين مى شود.

مديرعامل شركت صنايع غذايى مينو فارس همچنين نور نامناســب، جاده و آســفالت نامطلوب شهرك صنعتى را نيز مورد اشاره قرار داد و گفت: شهرك صنعتى نياز به يك خط اتوبوس يا مترو دارد تا حدود 20هزار نفر كاركنان واحدهاى توليدى بتوانند با هزينه كمتر و امنيت بيشــترى در محل كار خود حاضر شــوند، علاوه براين ها شــهرك صنعتى مشــكل مخابراتى هم دارد و عدم آنتن دهى باعث مى شود تا در برخى امور با مشكل مواجه شویم.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

پتروشیمی شیراز با مد ...

 از زمان انتصاب مهندس احمدرضا حیدرنیا به عنوا ...

به کام رانت‌خواران،‌ ...

برخی کارشناسان عقیده دارند؛ صنعت پتروشیمی جزء صنای ...

پتروشیمی شیراز صادرک ...

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز، در پی انتخاب این شرک ...

جلوی حفاری غیرمجاز ...

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی ...

طلای جهانی بر گردن ...

تیم منتخب سبک شوتوکان (WSKF) ایران در چهارمين دوره ...

حافظ تبلور عینیت یاف ...

گزارش «افسانه آنلاین» از سخنرانی اشتفا ...

شهرستانی‌ها هم می‌تو ...

سرمربی فجرسپاسی می‌گوید راه درستی نیست این&zw ...

شناسایی دهمین مورد ک ...

 به گفته یک منبع آگاه دهمین مورد کرونا مثبت د ...

نظرات