مدیرعامل شرکت آرگون مدیکال:قیمت تمام شده دستگاه لیزر شرکت آرگون یک دهم نرخ دستگاه‌های خارجی است

    
تعداد بازدید: 4035
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
مدیرعامل شرکت آرگون مدیکال  یکی از فعالان حوزه سلامت و تولید کننده تجهیزات پزشکی در حاشیه برگزاری پانزدهمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، بیمارستانی، آزمایشگاهی، توانبخشی و صنایع دارویی گفت: ما در ابتدا کار خود را با پنج نفر و بدون دریافت تسهیلات دولتی و با اعتبار اولیه 200 میلیون تومان آغاز کردیم و توانستیم شرکت را توسعه داده و تعداد نیرو‌ها را به بیش از ۱۰۰ نفر افزایش دهیم.

صدرا سپهری با اشاره به اینکه نمایشگاه شیراز دومین تجربه حضور نمایشگاهی و اولین تجربه نمایشگاهی با مجوز فروش محصولات است، اظهار داشت: این شرکت فعالیت‌های خود را از سال ۹۹ در حوزه ساخت لیزر‌های پزشکی با تمرکز بر لیزر‌های پزشکی زیبایی آغاز کرد؛ یک سال پروسه تحقیقات تا ساخت نمونه اولیه دستگاه‌ها طول کشید و پس از شش یا هفت ماه توانستیم تمامی مجوز‌ها و آزمون‌های بالینی، ایمنی و عملکرد را از مراجع ذیصلاح دریافت کنیم.
سپهری ادامه داد: فعالیت خود را با کم ریسک ترین نوع تولید دستگاه ها یعنی پوست و مو آغاز کردیم و در اولین گام نمونه قطعی خود که تمام مجوزهای قانونی را اخذ کرده بود، بعد از انجام تست های بالینی توانستیم مجوز تولید، عرضه و فروش محصول را به تولید انبوه برسانیم.
این فعال حوزه سلامت بااشاره به اینکه شرکت آرگون مدیکال تنها شرکتی است که با تکنولوژی خاصی و پیشرفته در ساخت دستگاه های لیزر به تولید انبوه در کشور رسیده است، افزود: دستگاه های ما براساس لیزرهای توان پایین تولید شده اند و این دانش در لیزرهای توان پایین وجود داشت و توانستیم لیزر را در خدمت صنعت پزشکی مهار کنیم؛ تحقیقات شرکت در حال حاضر بر روی لیزرهای درد و فیزیوتراپی است که تست های عملکرد ایمنی و آزمون بالینی خود را می گذراند و بعد از آن لیزرهای تهاجمی مثل جراحی و ترمیم زخم هم به مرحله اجرا خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: شیراز قطب پزشکی جنوب کشور و بعد از پایتخت دومین شهربزرگی است که بیشترین تقاضا برای حوزه درمان را دارد و حتی از تهران در سطح تقاضای خارجی بالاتر است و کشور های همجوار به دلیل نزدیکی مسافت ، هزینه کم درمان و کیفیت مناسب خدمات به شیراز سفرهای زیادی انجام می دهند.
سپهری گفت: با توجه به اینکه اخیرا مجوزهای داخلی و بین المللی دستگاه را دریافت کرده ایم کشورهای همجوار مثل عمان، عراق، سوری؛ گرجستان و قرقیزستان علاقمندی خود را برای خرید انبوه محصولا شرکت را برای بازارهای خود داده اند.
مدیرعامل شرکت آرگون مدیکال با بیان اینکه این شرکت تولید کننده مستقل در زمینه تولید دستگاه‌های لیزر است، افزود: یکی از مزیت‌های دستگاه های تولید شده شرکت ما نسبت به دستگاه‌های خارجی قیمت تمام شده دستگاه است و بهای تمام شده این دستگاه یک دهم نرخ دستگاه‌های اروپایی و آمریکایی است.
وی اظهار داشت: این نمایشگاه از این جهت برای ما مهم است که قشر وسیعی از کاربران می توانند با تکنولوژی دستگاه ها به صورت مستقیم آشنا شوند و محیط کلینیکالی به عنوان تست فراهم شده تا بازدیدکنندگان با نوع کارکرد دستگاه ها آشنا شوند.
این فعال در عرصه تولید تجهیزات پزشکی گفت: یکی از مشکلات فعالیت در عرصه تولید تجهیزات پزشکی و سلامت افزایش قاچاق در بازار است؛ متاسفانه در بازار کالای قاچاق و تقلبی بسیار زیاد شده است و طبق قانون دولت باید با کالای قاچاق برخورد کند.
سپهری تصریح کرد: از آنجا که کالا‌های قاچاق و تقلبی در حوزه تجهیزات پزشکی با سلامت و جان مردم ارتباط مستقیم دارد، دولت باید مبارزه با قاچاق کالا را به صورت جدی در دستورکار قرار دهد تا تولیدکنندگان انگیزه بیشتری برای ادامه فعالیت پیدا کنند.
وی با بیان اینکه بسیاری از دستگاه‌های لیزر که در بازار موجود است خدمات پس از فروش و پشتیبانی ندارد،گفت: دستگاه تولید شده توسط شرکت آرگون مدیکال از خدمات پس از فروش بهره می‌برند.

برچسب ها :
 
از   1   رای
5

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

پتروشیمی شیراز بر بل ...

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیرازبا اشاره به اینکه نخست ...

ممنوعیت تردد در مناط ...

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس از ممنوعیت ورود و تردد ...

اعزام پنج نماینده از ...

دیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان فارس از اعز ...

ورود به پناهگاه حیات ...

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بختگان از ممنوع ...

نرخ کود کشاورزی برای ...

مدیر عامل شرکت سرمایه گذارى غدیر گفت: علیرغم برخی ...

آغاز بلیت‌فروشی از ه ...

نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر شیراز از 13 تا 22 ب ...

احتمال بازگشت محدودي ...

گزارش«افسانه» از پيش بينى وزارت بهداشت ...

رصدآنلاین خوردروهای ...

رصدآنلاین خوردروهای فاقد معاینه فنی* طرح LEZ در کا ...

پرداخت تسهیلات به فع ...

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است ...

نظرات