سمینار آموزشی تصادفات وامداد و نجات شهری توسط سازمان آتش نشانی شیراز برگزار گردید

    
تعداد بازدید: 5767
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
سمینار آموزشی تصادفات وامداد و نجات شهری به مناسبت گرامیداشت روز ایمنی و حمل و نقل  با حضور مسئولان آتش نشانی شهرستان های استان فارس و فرماندهان نظامی ، انتظامی و نیروهای آتش نشانان داوطلب همیاران ترافیک و عموم شهروندان در ۷ اردیبهشت ماه 1398 در تالار آزادی پارک آزادی برگزار گرديد. 

در ابتدای این جلسه، مهندس قانع مدیر عامل سازمان آتش نشانی ضمن ضمن خير مقدم به حضار و مدعوين گرامي گزارشي اجمالي از عملیات های صورت پذیرفته توسط ناجیان سازمان ارائه نمود و بيان داشت هدف از اینگونه سمینارها افزایش سطح آگاهی مردم در جهت پیشگیری از حوادث رانندگی می باشد .

وی در ادامه سخنان خود در تشریح اقداماتی که می‌تواند از حوادث جاده‌ای جلوگیری کند با اشاره به تصادف دو دستگاه خودرو سواری در جاده فراشبند – جم و مرگ 7 نفر، گفت: علت ۷۰ درصد تصادفات جاده‌ای، راننده است،بنابراین ایجاد تمهیدات و توجه بیشتر در زمینه آموزش و برگزاری سمینارها و کارگاه های آموزشی به جد باید مورد توجه عموم مردم قرار گیرد.

سرهنگ حسین الهی نژاد رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فارس در سمینار آموزشی تصادفات و امداد و نجات شهری در جمع شرکت کنندگان بیان داشت : همه صاحبنظران حوزه ترافیک اعتقاد دارند تصادفات قابل پیش بینی و پیشگیری و قبل از هر تصادفی تخلفی صورت گرفته است نباید آن را قضا و قدر تصور کرد و رانندگی یک کار فردی نیست بلکه یک کار جمعی است که کوچکترین اشتباه ما به صورت مستقیم و غیر مستقیم در سرنوشت سایر افراد جامعه تاثیر می‌گذارد.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فارس با اشاره به اینکه نیمی از کشته‌های تصادفات فوتی در گروه سنی ۱۵ تا 40 سال هستند، افزود: برابر اعلام پلیس راهور ناجا، استان فارس رتبه برتر کاهش تصادفات در ۶ ماهه اول سال گذشته را کسب کرده است .

در پایان سمینار آموزشی امدادگران سازمان آتش نشانی با حضور در محوطه پارک آزادی توسط استاد امیدواری مدرس ملی و بین المللی جاده ای تصادفات به اجرای عملیات نمادین آزاد سازی محبوسین در خودرو پرداخته و تکنیک های آزادسازی محبوسین در تصادفات را به نمایش عموم گذاشتند .

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

جذب گردشگر با راه ان ...

اقامتگاه‌های ارزان قیمت برای جذب گردشگر و توز ...

ساده‌انگاری عامل اصل ...

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کر ...

حضور همه کارمندان اد ...

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: تا ...

جشن گل‌ریزان نیکوکار ...

گزارش «افسانه» از جشن گل‌ریزان نی ...

گزارش «افسانه» از حا ...

گزارش «افسانه» از حال و هوای حجره&zwnj ...

بیمارستان شهید بهشتی ...

 رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اضافه شدن ب ...

مودیان تا پایان فرور ...

مدیرکل امور مالیاتی فارس از تمدید مهلت تسلیم اظهار ...

نظرات