در حوزه های مختلف و بصیرت افزایی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش وارد شده است

    
تعداد بازدید: 4273
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
منبع : دانیال طهماسبی نژاد: هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه برای ارتش؛ ملت ایران، کشور ایران، نظام و حکومت اسلامی مهم است، عنوان کرد: حزب، زبان و قومیت برای ارتش معنا و مرزی ندارد و برای ارتش مهم است که از نظام و حدود و ثغور کشور حفاظت کند.
حجت الاسلام عزیز رضایی امروز 25 مهرماه در نشست خبری سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: این سازمان در بدو انقلاب در ارتش تاسیس شد و اهمیت آن در حوزه های فرهنگی، آموزشی، اعتقادی، قرآنی، مسائل تبلیغاتی و ... است.
وی با اشاره به انقلابی بودن ارتش و پاینبدی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به انقلاب گفت: در حوزه های مختلف و بصیرت افزایی سازمان عقیدتی سیاسی وارد شده است.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی سالانه توسط این سازمان عنوان کرد: در هر برهه ای این روند طی شده است و در موسسه های قرآنی و تلاش شده است تا نهضت قرآنی را بر اساس فرمایشات رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون قاری قرآنی جامعه عمل بپوشانیم.
وی با اشاره به اهم برنامه های سالروز تاسیس سازمان عقیدتی و سیاسی  نیز گفت: امسال حدود ۸۰ شهر را پوشش دادیم و در شهرهای مختلف استان فارس و کهگیلویه و بویر احمد برنامه داریم.
رضایی افزود: با استفاده از رهنمودهای ائمه جمعه و دیداری که  با نماینده ولی فقیه  داشتیم  برنامه های مختلفی از جمله غباروبی گلزار شهدا، محافل قرانی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، تجلیل از پیشکسوتان، مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی و قرانی، تجلیل از فرماندهان پیشکسوت که در راه اندازی و گسترش سازمان عقیدتی سیاسی در نظر گرفته شده است.
هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: هدف از برگزاری برنامه ها این است که ارتش را از بعد فرهنگی، انقلابی، مکتبی، قرآنی و انقلابی برای دفاع از کیان و انقلاب اسلامی و نوامیس معرفی کنیم و مردم با ارتش که چشم امید آنها است آشنایی پیدا کنند.
رضایی افزود: در موارد داخلی هم اگر تشخیصی باشد ارتش گوش به فرمان فرماندهی کل قوا است و تاکنون ارتش در مواردی که مربوط به نیروهای انتظامی و بسیج است ورود نکرده است و نیازی هم نیست که ورود کند.
رضایی تصریح کرد: مرکز علوم و فنون و مرکز پیاده ارتش در تربیت حافظان قران مقام اول دارد و در این راستا و نهضت قرآنی وضعیت مطلوبی داریم.
 
 
 
 
 
برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

رصدآنلاین خوردروهای ...

رصدآنلاین خوردروهای فاقد معاینه فنی* طرح LEZ در کا ...

گوگل موقعیت مکانی کا ...

شرکت فناوری گوگل اعلام کرد که از روز جمعه اطلاعات ...

صدور 209 هزار سند ما ...

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس در گفت و گو با افسان ...

آیین نامگذاری خیابان ...

در یکصد و سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ته ...

بیشترین مطالبات گاز ...

مدیرعامل شرکت گاز فارس:بیشترین مطالبات گاز استان م ...

هشدار مدیریت بحران د ...

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس درخصوص فعالیت ...

شيراز دومين شهر گران ...

* متاسفانه هیج اقدام موثری در رابطه با طرح اقدام م ...

دیدار شهردار شیراز ...

شهردار شیراز در دیدار با سفیر آلمان در ایران گفت: ...

نظرات