شهرستانی‌ها هم می‌توانند به صورت آزمایشی از هوادارانشان بهره ببرند

    
تعداد بازدید: 1482
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
سرمربی فجرسپاسی می‌گوید راه درستی نیست این‌که به صورت آزمایشی فقط هواداران برای پرسپولیس و استقلال به ورزشگاه می‌روند و شهرستانی‌ها هم می‌تواند از هوادارانشان بهره ببرند.

علی اصغر کلانتری در گفت‌وگو با ایسنا درباره نتایج تیمش اظهار کرد: درست است اکثرا توقع دارند که تیم ما در لیگ بماند اما مجموعه ما اگر بخواهد موفق باشد، باید فراتر از این‌ها فکر کنیم. باید تلاش کنیم تا بتوانیم در جدول رو به جلو حرکت کنیم و به رده بالاتر برسیم. بعد از سی، چهل سال کار در فوتبال می‌دانیم چگونه صحبت کنیم که تیم در شرایط خوبی قرار بگیرد و بتواند نتایج خوبی کسب کند. برخی‌ها می‌گویند فجر برای ماندن تلاش می‌کند اما باید بگویم که اصلا اینگونه نیست و برای بهتر شدن تلاش می‌کنیم.

او ادامه داد: بالاخره یک روز بد و یک روز خوب داریم و کار سخت است اما از عهده این تیم برمی‌آییم و می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. لیگ همین است هر سال شگفتی‌هایی در آن دیده می‌شود. ذوب‌آهن نسبت به سال قبل تغییر کرده و استقلال، پرسپولیس و سپاهان هم در ادامه خودشان را پیدا می‌کنند. حتی گل گهر و مس رفسنجان هم تیم‌شان را به شکلی بستند که در آسیا هم می‌توانند موفق باشند. تیم‌هایی در لیگ ما هستند که می‌توانند هزینه خوب کنند و امکانات و زیرساخت‌هایشان خوب و با کیفیت است که این‌ها خیلی به آن‌ها کمک کنند.

سرمربی فجرسپاسی با بیان این‌که امیدوارم فجر هم روزی در مسیری حرکت کنند که از نظر امکاناتی به شرایط خوبی برسد، گفت: باید در مسیری حرکت کنیم که برای ارتقای جوانان کشور و استانمان قدم برداریم. مطمئن باشید اگر تیم ما به لیگ برتر نمی‌آمد تا ۳۰ سال دیگر کسی کاری به ورزشگاه پارس و حافظیه نداشت. تا این اندازه فوتبال شیراز نزول کرده بود که زمین پر قدمت حافظیه تا چند ماه پیش، زمین خاکی شده بود و مدرسه فوتبال‌ها در آن تمرین می‌کردند. باز هم خداراشکر که مسئولان تکان خوردند و دارند پیگیری می‌کنند.

او با بیان این‌که از چمن ورزشگاه حافظیه ایراد گرفته می‌شود، گفت: درست می‌گویند و بازی روی این چمن سخت است. ما هم در اینگونه از زمین‌ها اذیت می‌شویم چون بازی تیم ما هم بیشتر روی زمین است. امیدوارم تا دو، سه ماه دیگر زمین ورزشگاه پارس درست شود و برویم در آن ورزشگاه بازی کنیم.

کلانتری درباره حضور هواداران در ورزشگاه‌ها گفت: ما این همه هوادار داریم که پشت درمانده‌اند. چند سال منتظر ماندند که تیمشان به لیگ برتر بیاید اما اکنون نمی‌توانند در ورزشگاه‌ حاضر شوند و راه درستی نیست این که به صورت آزمایشی فقط هواداران برای پرسپولیس و استقلال به ورزشگاه می‌روند. شهرستانی‌ها هم می‌تواند به صورت آزمایشی از هوادارانشان بهره ببرند. در شیراز یا شهرستان‌های دیگر هم می‌شود آزمایشی هواداران را به ورزشگاه فرستاد. این روشی که دنبال می‌شود درست نیست.

او در پایان درباره مسیر تیمش در ادامه لیگ برتر گفت: راه سخت است و امتیازاتی هم که تا امروز کسب کردیم، راحت به دست نیامده است. ما همین الان هم چند مصدوم داریم چون بچه‌هایمان پرتلاش و با تمام وجود کار می‌کنند. باید در این راه سخت جلو می‌رویم و قول می‌دهیم تا آخرین لحظه دست از تلاش برنداریم. برد و باخت و جزئیاتش دست خداست.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

بیمارستان شهید بهشتی ...

 رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اضافه شدن ب ...

اعتیاد زنانه شده است

مدیر کل بهزیستی فارس هشدار داد-------------------- ...

مناطق مستعد خطر شيرا ...

مخازن شرکت نفت در بلوار امیرکبیر، کارخانه روغن&zwn ...

تسهیلات حمایتی دستگا ...

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری ...

تفاهم نامه همکاری‌ها ...

روسای جهاددانشگاهی و موسسه استنادی و پایش علم و فن ...

برگزای مراسم گرامیدا ...

مراسم گرامیداشت روز شیراز شامگاه امروز در باغ ...

طومار کمپین مردمی و ...

طومار امضا شده کمپین مردمی و کارکنان نظام سلامت به ...

بازار شب يلدا در تب ...

* خشکبار ایرانی ۶۰ درصد و خارجی ۲۰۰ درصد نسبت ...

کلاس‌های دانشگاه پیا ...

رییس دانشگاه پیام نور استان فارس اعلام کرد: با توج ...

نظرات