ایده های خود را به کمک صنعت بیاورید

    
تعداد بازدید: 7169
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
دبیر اجرایی رویداد استارتاپی هوشمند سازی در صنعت:ایده های خود را به کمک صنعت بیاورید


دبیر اجرایی رویداد استارتاپی هوشمند سازی در صنعت از ایده پردازان، استاراپ ها، سرمایه گذاران و صنعت گران برای شرکت در رویداد استارتاپی هوشمند سازی صنعت با رویکرد افزایش بهره وری در تولید و فروش دعوت کرد و از آنها خواست ایده های خود را به کمک صنعت بیاورند.

عضو هیئت مدیره بنیاد بهره وری گمبا در مصاحبه اختصاصی با افسانه آنلاین، یکی از رسالت های این بنیاد را به کارگیری ظرفیت متخصصین حوزه صنعت و  اساتید  مجرب دانشگاه و همچنین همراه کردن حمایت سازمان ها  و ارگان های دولتی در جهت توانمند سازی دانشجویان، مشاورین و صنعتگران و ایجاد ارتباط بین این حلقه بر شمرد.

 میلاد سلطانی در راستای تشریح اهداف بنیاد بهره وری گمبا افزود: این بنیاد قصد دارد با ایجاد هم افزایی و توانمند سازی متخصصین، ارتباطی  کار آمد با صنعت ایجاد کرده   و علاوه بر کارآفرینی نسبت به شناسایی و حل مشکلات صنعتی اقدام کند.
دبیر اجرایی رویداد استارتاپی هوشمند سازی در صنعت افزود: هوشمند سازی صنایع موجب کاهش خطا های انسانی، بیشتر شدن بهره وری در تولید، و بالا رفتن کیفیت محصول نهایی و همچنین کاهش هزینه ها خواهد شد.

وی با بیان اینکه با هوشمند سازی تجهیزات و ماشین آلات می توانیم در هزینه های صنایع صرفه جویی کنیم، اظهار کرد: مشخص است که با توجه به رقابت های موجود در بازار تولید، باید به فکر کم کردن مخارج تولید بود تا قادر به عرضه محصولی با کیفیتی بالاتر و قیمتی مناسب تر برای خریداران باشیم.


سلطانی ادامه داد:  با هوشمند کردن صنایع، نیاز به نیروی کار کمترشده، عمر مفید ماشین آلات افزایش یافته، راندمان و میزان تولید بالا میرود  و در نهایت قیمت گذاری و کنترل بازار را برای آن صنعت آسان تر خواهد کرد.

 سلطانی با اشاره به فواید تولید هوشمند و تاثیر آن بر بازاریابی و فروش گفت: علاوه بر تاثیراتی که هوشمند سازی بر اصل تولید و صنعت می گذارد تاثیر بالقوه ای نیز بر بازاریابی و فروش خواهد گذاشت، چنانکه جنس تولید شده در فضای هوشمند با توجه به کاهش هزینه، افزیش تولید و همچنین افزایش کیفیت به خودی خود از امتیاز بهتری در بازار بهره مند است. حال آنکه می توان برای فضای بازاریابی و فروش نیز به تنهایی یک  سیستم هوشمند در نظر گرفت که بازدهی کلی کار را دو چندان می کند.

سلطانی ضمن تشكر از مهندس کمال زاده معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی فارس و خانم دکتر راهدار نایب رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی شیراز اضافه کرد: بنیاد بهره وری گمبا با حمایت شرکت شهرک های صنعتی فارس و همکاری اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی شیراز قصد دارد رویداد استارتاپی با موضوع هوشمند سازی صنعت با رویکرد افزایش بهره وری در فروش و بازاریابی برگزار نماید، لذا در ااین راستا از کلیه صاحبان ایده و استارتاپ های فعال در این حوزه که توانایی ارائه ایده مثبت به بخش های مختلف صنعت( حسابداری،حقوقی، برنامه ریزی تولید و بازرگانی و خدمات) دارند  و همچنین سرمایه گذاران و صنعت گران دعوت به عمل می آید  تا ضمن اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام  و بهره برداری لازم از نتایج رویداد از طریق ایمیل بنیاد گمبا به آدرس:
gembacompany@gmail.com
و  یا شماره تلفن های 
07137744737
09120327913
با ما در ارتباط باشند.

 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

چقدر تا خاموشی ها فا ...

*درحالی امروز  در خط زرد هستیم که فاصله چندان ...

بازار پسا کرونا

رئیس اتاق بازرگانی فارس: ثبت نام افراد جهت دریافت ...

شـــــــيراز سومين ...

«افسانه» از افزایش قیمت میانگین هر متر ...

کمک‌های ۵۰ هزار ریال ...

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس از شکل ...

ورودی ها کنترل نشد؛آ ...

* سخنگوی وزارت بهداشت: آمار ابتلا در 5 استان مهمان ...

نظرات