آغاز به کار  اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری در شیراز

    
تعداد بازدید: 3580
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور صبح امروز با حضور وزیر علوم و دیگر مسئولان کشوری و استانی به میزبانی مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام در شیراز آغاز به کار کرد.  

اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری صبح امروز با حضور دکتر زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری  و دیگر مسئولان کشوری و استانی در محل مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) آغاز شد.

این اجلاس در سه روز برنامه‌ریزی شده است و از امروز ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت برگزار خواهد شد. در روز نخست بخشی از سامانه سکو‌های علم وفناوری کشور افتتاح می‌شود که یک بخش آن پیش از این افتتاح شده بود. همچنین درگاه آشنایی با نخبگان آینده‌سازان (دانا) نیز در روز اول این اجلاس رونمایی می‌شود.

در این اجلاس۳۰۰ مهمان از رؤسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری در این اجلاس شرکت دارند و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رستمی رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، آیت‌الله دژکام نماینده، ولی فقیه در شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و دکتر ایمانیه استاندار فارس و دکتر زلفی‌گل وزیر علوم در بخش افتتاحیه سخنرانی خواهند داشت.  

در این اجلاس بعد از مراسم افتتاحیه، نمایشگاه فناوری افتتاح خواهد شد که در آن محصولات فناورانه پارک علم و فناوری فارس و دانشگاه‌های شیراز و شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌شود. همچنین چندین نشست و جلسه موازی در مورد تالیف کتب درسی دانشگاه‌ها، فعالیت‌های پارک‌های علم و فناوری و مسائل مرتبط با کنکور ارائه خواهد شد.  

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

ريل گذارى خط دو مترو ...

* فاز اول حفاری و تونل خط ۲ قطار شهری امروز در ایس ...

حاشیه های سیزدهمین ن ...

در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس ...

ضد عفونی محله برآفتا ...

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس از ضدعفونی معابر، ...

شتاب تورم کُند شد

گزارش «افسانه» از تازه‌ترین آماره ...

تلاش دوباره ذی‌نفعان ...

گزارش «افسانه آنلاین» از کمپین شیرازی& ...

شادی با شناسنامه ایر ...

 گزارش«افسانه» از اعطای تابعیت به ...

آرایشگران در فکر باط ...

«افسانه» از مشکلات اقتصادی 20 هزار آرا ...

نظرات