ارائه فرش با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت در مجمتمع فرش زندیه

    
تعداد بازدید: 5529
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
ارائه فرش با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت در مجمتمع فرش زندیه/ مجتمع فرش زندیه تنها تولید کننده فرش ماشینی در جنوب کشور

مریم مرادی: "مجتمع فرش زندیه" به عنوان بزرگترین مرکز عرضه و فروش فرش در جنوب کشور طی دوران فعالیت خود توانسته است با رویکرد اصل "مشتری مداری" در زمینه تولید و فروش فرش اصیل ایرانی گام منحصر به فردی بردارد.

این مجموعه که همواره تولید و فروش فرش ایرانیِ با کیفیت و بدون واسطه را مدنظر داشته است برخلاف تمام نوسانات اقتصادی این روند را همواره حفظ کرده است و فرش با کیفیت را با کمترین سود عرضه کرده است.

علی داوری؛ "مدیرعامل مجتمع فرش زندیه" در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه از زمان افتتاح تا به امروز این هدف دنبال شده است که در عرضه محصولات مجتمع حقوق مصرف کننده را رعایت کنیم ؛ عنوان کرد: به همین دلیل قیمت ها را اقتصادی تر درنظر گرفته ایم و با توجه به موقعیت فروشگاه های سطح شهر بدون نگاه یکجانبه به کسب سود، همه ظرفیت مجموعه در اختیار مردم قرارگرفته است.
وی با بیان اینکه مجتمع فرش زندیه بدون واسطه اجناس کارخانه را در اختیار مشتریان می گذارد؛ تصریح کرد: حسن نیت مجموعه براین است که با عرضه محصولات با قیمت مناسب؛ فرصت را در اختیار سودجویان قرار ندهد و فرش را به قیمت درب کارخانه ارائه کند.
داوری با اشاره به تنوع بسیار زیاد محصولات مجتمع فرش زندیه بیان کرد: در مجتمع فرش زندیه بیش از ۱۰ هزار نوع محصول ارائه می شود و در آخرین کمپین که در راستای حمایت از مصرف کننده بود تلاش شد در شرایط اقتصادی فعلی از مردم حمایت شد.
وی ادامه داد: درحالی تمامی بخش ها به راحتی قیمت‌ها را افزایش داده اند اما در مجتمع فرش زندیه قیمت‌ها را ثابت نگه داشته ایم و هیچ افزایش قیمتی نداشتیم و سعی شد مشتری در این شرایط بدون هیچ افزایش قیمیتی نیاز خود را در بخش فرش تامین کند.
مدیرعامل مجتمع فرش زندیه گفت: خوشبختانه این طرح با استقبال زیاد مردم روبه‌رو شد و اجناس را به قیمت سال ۹۸ عرضه کردیم و گرچه بر سر راه این کمپین مخالفت‌هایی از بیرون وجود داشت اما مجموعه بر این تصمیم ماند و با اتمام طرح هنوز به قیمت قبل خدمات را ارائه می‌دهیم.
داوری با بیان اینکه طرح‌های حمایت از مشتری به صورت مداوم وجود دارد؛ ابراز کرد: روزانه طرح‌های مختلفی داریم که رابطه برد-برد نیز حتی به سود بیشتر مردم ختم شود و دست افراد سودجو را کوتاه کنیم.
وی تاکید کرد: شهروندان این اطمینان را داشته باشند که هدف مجمتع فرش زندیه ارائه فرش با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت است که همواره این موضوع تضمین و اجرا شده است.
داوری با اشاره به اینکه مجتمع فرش زندیه به عنوان تنها تولیدکننده فرش در استان است؛ تصریح کرد: مجموعه به عنوان برندی است که هیچ فروشگاهی حداقل در سطح استان این قابلیت را ندارد که هم تولید و هم فروش فرش را داشته باشد.
این فعال حوزه فرش خاطرنشان کرد: علاوه بر فروش نقدی فرش، ساز و کار گسترده ای برای فروش اقساطی ترتیب داده ایم که به صورت هدفمند ارائه می‌شود و خدمات آن شامل همه اقشار مردم می شود.
داوری در رابطه با طرح و تنوع فرش های تولیدی مجتمع عنوان کرد: به راحتی نمی‌توان هر نقش و طرحی را وارد فرش کرد به علاوه اینکه فرش با فرهنگ مردم ایران عجین است و هنوز هم در خانواده های ایرانی جای خود را دارد لذا در انتخاب طرح و نقش باید با دقت بیشتری عمل شود و در همین راستا نقوش کلاسیک، با قدمت و ریشه دار از اطراف و اکناف کشور جمع آوری شد و با برند و محل هر منطقه به صورت خاص تهیه و تولید شده است.
وی افزود: با توجه به تغییر سبک زندگی طرح های کلاسیک را مدرن کرده‌ایم و همچنین طرح‌های جدید تماماً ایرانی اضافه کرده ایم که ۱۰۰ درصد طرح‌ها و نقشه‌های ایرانی است و خوشبختانه جوابگو بوده است.
داوری با بیان اینکه در بخش دیگر استودیو طراحی اختصاصی فرش زندیه فعال است؛ عنوان کرد: در این استودیو طرح‌های از یاد رفته زیادی را زنده کرده ایم و با بهینه سازی آنها را به چرخه عرضه اضافه کرده‌ایم، که خوشبختانه با استقبال مردم، جزء پرفروش ترین طرح ها بوده است.

مدیرعامل مجتمع فرش زندیه با بیان اینکه هیچ گونه محدودیتی در عرضه نقش و طرح و ابعاد فرش نداریم، تصریح کرد: همچنین در همه طرح، ابعاد، شکل درخواستی که مشتری داشته باشد امکان تولید داریم.
داوری با اشاره به اینکه در حال حاضر کارخانه‌های مجتمع فرش زندیه توسعه با هدف اشتغالزایی و رونق کسب و کار مدنظر دارد؛ ابراز کرد: گرچه با مشکلات تحریم برای راه اندازی خط تولید جدید با افزایش هزینه‌ها مواجه شده‌ایم، با دقت و هوشیاری در حال بازاریابی و شناسایی بازار های بین المللی بیش از گذشته هستیم تابا توسعه زیرساختها بتوانیم بازار های هد جدیدی را جذب کنیم؛ گرچه در کشورهای منطقه و همسایه و حوزه خلیج فارس مشتریان همیشگی داریم که تلاش داریم در سطح دیگر کشورها و نقاط دورتر خدمات رسانی داشته باشیم.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

محدوديت هاى كرونايی ...

«افسانه» از جزئیات ابلاغ محدودیت‌ ...

فروش فرش زنديه به قي ...

علی داورى،مديرعامل مجتمع فرش زنديه درگفت وگو با &l ...

400 هزار میلیارد ران ...

گفت‌وگوی اختصاصی «افسانه» با دکتر ...

ورودی ها کنترل نشد؛آ ...

* سخنگوی وزارت بهداشت: آمار ابتلا در 5 استان مهمان ...

زلزله شیراز را لرزان ...

زمین لرزه ای به بزرگی 4/7 ریشتر شیراز را لرزاند

ایستگاه مترو وکیل‌ال ...

شهردار شیراز گفت:ایستگاه مترو وکیل‌الرعایا ضم ...

پاک فطرت و اعتمادی ب ...

رئیس کمیته حقیقت یاب سیل شورای شهر شیراز تایید کرد ...

دریافت و پرداخت هرگو ...

بانک مرکزی دستورالعمل اقدامات پیشگیرانه برای جلوگی ...

نظرات