5 هزار بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری فارس در سال 98

    
تعداد بازدید: 5080
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان فارس از اجرای 5294 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری فارس در سال 98 خبر داد. 

به‌ گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، مصیب امیری با اعلام این خبر اظهار کرد : «این بازدیدها به منظور تشدید نظارت‌های ویژه برای کنترل کیفیت خدمات در تأسیسات و مؤسسات گردشگری استان اعم از واحدهای اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری انجام شده است.»

او افزود: « از این تعداد2268فقره بازدید و نظارت بر واحدهای اقامتی، تعداد1197 مورد نظارت بر رستوران‌ها و واحدهای پذیرایی بین راهی، تعداد 697 مورد بازدیدهای نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی و تعداد1132  مورد بازدید از واحدهای اقامتی موقت شامل کمپ‌ها ، مهمانسراها، خانه مسافرها و سایر مراکز اقامتی بوده است.»

امیری با بیان اینکه بازرسی و نظارت‌ها در قالب تیم های نظارتی در سطح استان صورت گرفته است، اضافه کرد: « در اقدامات نظارتی از واحدهای اقامتی و پذیرایی ، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و و سایر تأسیسات گردشگری 2 مورد تشویق ،28 مورد تذکر و9 فقره اخطار کتبی اعلام شده است. »

مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری وصنایع دستی استان فارس از تعطیل و تعلیق شدن 9  واحد از  دفاتر خدمات مسافرتی خبر داد و افزود : « این بازرسی‌ها با همکاری سایر دستگاه‌های نظارتی استان از جمله اداره بهداشت ، اماکن عمومی نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی به عمل آمده است. »

امیری گفت: « تمام تأسیسات گردشگری ارائه کننده خدمات به گردشگران در طول سال به صورت روزانه مورد نظارت و بازرسی قرار گرفته اند. »

 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

کلاس‌های دانشگاه پیا ...

رییس دانشگاه پیام نور استان فارس اعلام کرد: با توج ...

مدیرکل آژانس بین‌الم ...

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شامگاه دوش ...

اجاره بها 50 درصدافز ...

اجاره بها 50 درصدافزايش داشته است

گزارش «افسانه» از حا ...

گزارش «افسانه» از حال و هوای حجره&zwnj ...

برگزاری اجلاس رؤسای ...

رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام ...

ایران قهرمان کشتی‌فر ...

پایان چهلمین دوره پیکارهای بین المللی کشتی فرنگی ج ...

گزارش استاندار فارس ...

استاندار فارس در ارائه گزارشی از روند اجرای طرح فا ...

نظرات