5 هزار بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری فارس در سال 98

    
تعداد بازدید: 5098
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان فارس از اجرای 5294 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری فارس در سال 98 خبر داد. 

به‌ گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، مصیب امیری با اعلام این خبر اظهار کرد : «این بازدیدها به منظور تشدید نظارت‌های ویژه برای کنترل کیفیت خدمات در تأسیسات و مؤسسات گردشگری استان اعم از واحدهای اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری انجام شده است.»

او افزود: « از این تعداد2268فقره بازدید و نظارت بر واحدهای اقامتی، تعداد1197 مورد نظارت بر رستوران‌ها و واحدهای پذیرایی بین راهی، تعداد 697 مورد بازدیدهای نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی و تعداد1132  مورد بازدید از واحدهای اقامتی موقت شامل کمپ‌ها ، مهمانسراها، خانه مسافرها و سایر مراکز اقامتی بوده است.»

امیری با بیان اینکه بازرسی و نظارت‌ها در قالب تیم های نظارتی در سطح استان صورت گرفته است، اضافه کرد: « در اقدامات نظارتی از واحدهای اقامتی و پذیرایی ، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و و سایر تأسیسات گردشگری 2 مورد تشویق ،28 مورد تذکر و9 فقره اخطار کتبی اعلام شده است. »

مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری وصنایع دستی استان فارس از تعطیل و تعلیق شدن 9  واحد از  دفاتر خدمات مسافرتی خبر داد و افزود : « این بازرسی‌ها با همکاری سایر دستگاه‌های نظارتی استان از جمله اداره بهداشت ، اماکن عمومی نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی به عمل آمده است. »

امیری گفت: « تمام تأسیسات گردشگری ارائه کننده خدمات به گردشگران در طول سال به صورت روزانه مورد نظارت و بازرسی قرار گرفته اند. »

 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

صف کشی اصولگرایان بر ...

«افسانه» از لیست‌های احتمالی برای ...

هشدار مدیریت بحران د ...

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس درخصوص فعالیت ...

بازار پسا کرونا

رئیس اتاق بازرگانی فارس: ثبت نام افراد جهت دریافت ...

توسعه پتروشيمي شيراز ...

 مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر با تصری ...

جاده ها و خودروهاى ف ...

*بی دقتی و بی مبالاتی راننده نیسان و ورود به لاین ...

۱۱ مورد مثبت جدید اب ...

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به اینک ...

صدور 209 هزار سند ما ...

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس در گفت و گو با افسان ...

مشاوره تلفنی 38 روان ...

«افسانه» از پویش مشاوره تلفنی «ب ...

مصرف دخانیات در بین ...

گزارش«افسانه» از علل سوق پیدا کردن جوا ...

نظرات