مردم از وجود علامت استاندارد روی جعبه پیتزا مطمئن شوند

    
تعداد بازدید: 6708
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
هشدار استاندارد فارسمردم از وجود علامت استاندارد روی جعبه پیتزا مطمئن شوندجعبه‌های پیتزا چنانچه بدون علامت استاندارد باشند برای مصرف کننده خطرناک است.

هشدار استاندارد فارس به مصرف کنندگان پیتزا
مدیرکل استاندارد فارس گفت: جعبه‌های پیتزا مشمول مقررات استاندارد اجباری است و باید با علامت استاندارد تولید و توزیع شود.

به گزارش افسانه آنلاین، رهنما افزود: جعبه‌هایی که علامت استاندارد دارد یعنی بر اعمال، آزمون‌های میکروبی و فیزیکی آن ها از سوی استاندارد نظارت شده است و هیچ خطری برای مصرف کننده ندارد.
وی با بیان اینکه هیچ فاکتوری به اندازه دقت مصرف کنندگان در این مسئله کارساز نیست، اظهارداشت: بهترین ناظر، مصرف کنندگان هستند و آن‌ها هستند که باید دقت کنند پیتزا را در چه نوع جعبه‌ای از فروشنده تحویل می گیرند، چون به هر حال پیتزا حرارت دارد و در صورت آلوده بودن جعبه میکروب و باکتری‌ها به راحتی انتقال می‌یابند.
رهنما با اشاره به علامت‌های استاندارد حک شده بر جعبه‌های پیتزا تاکید کرد: یکی از این علامت‌ها هنگام تولید مقوا در کارخانه بر آن زده می شود و علامت استاندارد بعدی هنگام برش در فضای خارج از جعبه‌ها حک می شود که مصرف کننده می بایست به این علامت‌ها توجه کند.
مدیر کل استاندارد فارس با بیان اینکه مهمترین عامل بازدارندگی در این مسائل عدم خرید کالا توسط مشتریان است، تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده تخلف این چنینی می توانند با شماره تلفن گویای ۳۶۲۹۰۹۰۶ اداره کل استاندارد فارس تماس بگیرند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

برپایی موکب به مناسب ...

مراسم ولادت با سعادت امام مهربانی‌ها حضرت اما ...

کاهش 90 درصدی فروش ف ...

«افسانه» از جای خالی فرش دستباف ایرانی ...

اعلام لیست انتخاباتی ...

 لیست انتخاباتی سامان در حوزه‌های مختلف ...

نگاهی به کتاب «اسب‌ه ...

«افسانه» نگاهی دارد به کتاب «اسب ...

طلای جهانی بر گردن ...

تیم منتخب سبک شوتوکان (WSKF) ایران در چهارمين دوره ...

دستمزد سال آینده کار ...

عضو شورای عالی کار در گفت و گو با« افسانه&ra ...

قوه قضائیه استاندارد ...

گفت‌وگوی اختصاصی «افسانه» با معاو ...

نظرات