هافبک تیم فوتبال فجر سپاسی: بازیکنان ما در لیگ برتر به خودباوری رسیدند

    
تعداد بازدید: 4162
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
هافبک گلزن تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه بازیکنان ما به خودباوری رسیدند،اعلام کرد: تیم فجر در ادامه رقابت های لیگ برتر بهتر از این هم خواهد شد.

میلاد احمدی دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا ٰ افزود:‌ پس از هشت سال دوری از لیگ برتر ٰ‌مسابقات را خوب شروع کردیم هر چندبا  ۲ باخت شروع کردیم  اما به گواه کارشناسان  برابر نساجی و گل گهر حقمان باخت نبود و خوب بازی کردیم و نشان دادیم که می توانیم حتی مدعی باشیم.

وی اضافه کرد:پس از قهرمانی در لیگ دسته یک خوب برنامه ریزی شدٰ پیش از فصل اردوی آمادگی خوبی در تهران برگزار کردیم و چندین بازی تدارکاتی هم انجام دادیم که خیلی به آمادگی تیم کمک کرد.

دو بازی اول حقمان باخت نبود

احمدی ادامه داد: واقعا ۲ بازی اول که باختیم حقمان نبود و در بازی سوم مقابل تیم صنعت نفت آبادان که از تیم های ریشه دار و خوب لیگ است و برای این فصل هم خوب تدارک دیده است ٰ‌بازی را با ۲ گل زیبا  بردیم و این شروع خوبی بود و بعدهم مقابل استقلال تهران خوب کار کردیم  و توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.

وی در مورد گل سه امتیازی که برابر پیکان به ثمر رساند نیز گفت: ‌روند رو به  رشدمان ادامه یافت تا اینکه برابرپیکان هم خوب بازی کردیم ویک گل مدرسه ای به ثمر رساندیم و با دادن ۲۰ پاس به گل رسیدیم.

هافبک تیم فجر که در لیگ دسته یک هم گل حساسی برای تیمش به ثمر رسانده بود، ‌ادامه داد:  وقتی بازی مالکانه و با کسب نتیجه انجام می دهی  ماحاصل یک کارتیمی است و همه در زدن این گل سهیم بودند و منهم تلاش آنها را به گل تبدیل کردم.

تیم های حریف خوب آنالیز می شوند

 وی بیان کرد: ‌کلانتری سرمربی تیم آنالیز خوبی از بازی ها دارد، برابر پیکان هم یک زمان بازی مالکانه انجامی دادیم و یک زمان هم توپ به آنها می دادیم و با برنامه ای که پیاده کردیم  توانستیم تیم خوب پیکان را که در بالای جدول حضور دارد، شکست دهیم.

احمدی در مورد بازی برابر سپاهان که چهارشنبه سوم آذرماه در شیراز برگزار می شود،ٰ هم گفت : تیم ‌سپاهان در این سال ها خوب برنامه ریزی کرده و موفقیت هایی هم داشته اند، آنها ٰهمیشه از تیم های مدعی بوده و در این فصل از لیگ برترهم مدعی قهرمانی است و در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد.

وی اضافه کرد: باهمه احترامی که برای تیم سپاهان قایل هستیم، ماهم فجر سپاسی هستیم و نشان دادیم دربرابر تیم های مطرح خوب بازی می کنیم و برای اینکه به بالای جدول برسیم فقط به سه امتیاز این بازی فکر می کنیم و امیدوارم با شکست تیم خوب سپاهان دل هواداران تیم که از حضور تیم محبوشان در لیگ برتر خیلی خوشحال هستندٰ را شاد ترکنیم.   

زمین خوب در کیفبت بازی اثر دارد 

او گفت:‌ زمین بازی بسیارمهم است وهر چقدر صاف، هموار و یکدست باشد به کیفت بازی هر ۲ تیم کمک می کند و ما نیز به غیر از  ورزشگاه حافظیه زمینی دیگر نداریم و مجبوریم در همین زمین بازی کنیم تا ورزشگاه پارس شیراز  آماده ادامه مسابقات لیگ برتر شود.   

احمدی از سردار بوعلی به دلیل حمایت از تیم تشکر کرد و افزود:‌مجموعه ای یکدست و همدل هستیم که همه می کوشند تیم موفق شود و در ادامه مسابقات هم حرف های بیشتری از تیم ما خواهد شنید.

 دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و سپاهان اصفهان چهار شنبه سوم آذر در ساعت ۱۵ در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

هم اینک در جدول رده بندی تا پایان هفته پنجم تیم های آلومینیوم اراک و استقلال تهران با ۱۱ امتیاز در رده اول و دوم جدول هستندٰ‌، تیم های سپاهان و پیکان تهران  هم با ۱۰ امتیاز سوم تا چهارم هستند.    

تیم فجرسپاسی هم با هفت امتیاز در رده هشتم جدول جای دارد .

در رقابت های فوتبال دوره ۲۱ لیگ برتر جام خلیج فارس ۱۶ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۰ بازی تیم قهرمان این دوره مشخض خواهد شد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

حضور همه کارمندان اد ...

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: تا ...

داروخانه‌های توزیع ک ...

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، داروخا ...

همه تصمیم‌گیری‌ها بر ...

استاندار فارس گفت: هرگونه تصمیم‌گیری در خصوص ...

دولت‌ها هنگام خدمت‌ر ...

کاوه بهبهانی: هدف از تأسیس دولت آن بود که این نهاد ...

شهرداری نمی‌تواند با ...

آرش فرج زاده عصر  امروز در صحن علني شوراي شهر ...

امام جمعه شیراز: ثرو ...

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ب ...

شادی با شناسنامه ایر ...

 گزارش«افسانه» از اعطای تابعیت به ...

بازى ميليونی براى 25 ...

مطابق اعلام دو شرکت ایران خودرو و سایپا تعداد ۲۵ ه ...

نظرات