شیراز برای اولین بار در ایران مدرسه والیبال راه اندازی می کند

    
تعداد بازدید: 4318
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
رئیس هیئت والیبال شهرستان شیراز گفت: برای اولین بار در ایران و با تلاش این هیئت، مدارس والیبال در شیراز راه اندازی می‌شود

 

نعمت الله گودرزی: با توجه به جهانی شدن والیبال ایران و اقبال عمومی مردم به این رشته در هر دو بخش آقایان و بانوان، بدنبال از بین بردن تهدید ها و تقویت فرصت ها در زمینه والیبال هستیم.

وی ادامه داد: با تلاش کمیته های مختلف هیئت والیبال شهرستان شیراز که در هر دو بخش آقایان و بانوان فعال هستند، آیین نامه مدارس والیبال را تدوین کرده ایم و در کارگروه های مختلف بررسی شده است.

او با بیان اینکه این اتفاق نشات گرفته از والیبال کشورهایی مثل برزیل و ایتالیاست و در ایران بی نظیر است، گفت: در این خصوص مسئول کمیته مدارس والیبال شیراز را انتخاب کرده ایم و طرح در اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز با حضور سید جواد کشاورز معاونت توسعه امور ورزش بازخوانی شده و در حال تکمیل است.

گودرزی از وجود ظرفیت های بزرگ والیبال در شیراز خبر داد و افزود: شیراز در بخش پایه و بزرگسال آقایان و بانوان در تیم های ملی نماینده دارد، با راه اندازی مدارس والیبال بستر امن و علمی برای رشد افراد با استعداد این رشته بوجود خواهد آمد و این تعداد افزایش خواهد یافت. امیدواریم این طرح در جذب حامیان مالی در هر دو بخش تیمداری و اسپانسری به والیبال شیراز کمک کند.

وی از برگزاری مسابقات والیبال دسته‌های آزاد شیراز در قالب جام رمضان خبر داد و گفت: این مسابقات از ابتدای جام رمضان با حضور 18 تیم آغاز شده است و در دور سوم گروهی ادامه دارد.

به گزارش افسانه آنلاین رئیس هیئت والیبال شهرستان شیراز گفت: امین رضوی در تیم ملی بزرگسالان جزو سه لیبروی دعوت شده از سوی کولاکوویچ است، رضا محمود آبادی در اردوهای تیم ملی نوجوانان برای حضور در مسابقات جهانی حضور دارد و الهام فلاح و نگار کیانی در اردوهای تیم ملی والیبال بزرگسالان بانوان شرکت کرده اند، علی زارع نیز در تیم ملی جوانان حضور دارد.

وی از تشکیل اردوهای تیم های منتخب نوجوانان و جوانان در هر دو بخش آقایان و بانوان خبر داد و خاطر نشان کرد: والیبال یکی از هیئت هایی است که با تلاش خانواده والیبال شهرستان شیراز و براساس ارزیابی عملکرد هیئت ‌ ها عملکرد خوبی را داشته و به دنبال ارتقاء این وضعیت هستیم.

گودرزی همچنین از انتصاب مهرداد ال خورشید و هادی مرادی به عنوان مسئولین کمیته های مدارس والیبال و والیبال ساحلی شیراز خبر داد.

 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

از «کودک همسر» تا«کو ...

جدیدترین آمار منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران در ...

ضریب اشغال نزدیک به ...

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گردشگر ...

مردم از وجود علامت ا ...

هشدار استاندارد فارسمردم از وجود علامت استاندارد ر ...

موضوع فرونشست رخدادی ...

به دنبال انتشار تصاویری از فرونشست بخشی از محور فی ...

خسارت ۴۶۰ میلیارد ری ...

آمنه سپهر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب با ...

۲۲ درصد از تلفات جاد ...

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌­ای استان ...

کمک‌های ۵۰ هزار ریال ...

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس از شکل ...

واپسین یلدای قرن به ...

«افسانه» از ضرورت برگزار نشدن دورهمی&z ...

مسمومیت ۷۱۸ نفر با ا ...

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌ها ...

نظرات