مرمت كامل كف بازار وكيل تا پايان سال

    
تعداد بازدید: 6023
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
*امسال آخرین سال پروژه بهسازی کف بازار وکیل است و این پروژه به صورت کامل امسال به اتمام می رسد* با اتمام کف سازی باید اداره های خدمات رسان برق، آب و دیگر دستگاه‌ها از این کانال اشتراکی استفاده کند*ایجاد کانال مشترک تاسیسات در راستای حفظ ایمن‌سازی و زیباسازی بازار وکیل صورت گرفته است

مریم مرادی: ایمن سازی و بهسازی فضای بصری بازار وکیل موضوعی است که در چندسال اخیر به حفظ بازار گره خورده است.
طرح کانال مشترک خدمات شهری یکی از طرح هایی است که باهدف ساماندهی و بهسازی بصری بازار وکیل در راسته هایی مانند علاقه بندها و شمشیرگرها اجرایی شده است.
در شرایطی که احتمال هر حادثه ای به دلیل وجود تاسیسات فرسوده و نوسازی نشدن بناها همچنان بر این بنای تاریخی سنگینی می كند؛ از سال 91 طرح احداث كانال تاسیسات و كف سازی كف فرش و مرمت بام بازار وكیل به منظور ایمن سازی بازار و رفع آسیب های بصری در دستور كار قرار گرفت.
احداث كانال تاسیسات و كف سازی سنگ فرش دو راسته علاقه بندها و تركش دوزها و چهار سوق بازار وكیل جنوبی انجام شد و در ادامه اجرای این طرح تا امروز ادامه دار است و در حال حاضر احداث کانال مشترک تاسیسات در بازار روح الله ادامه دارد

طرح کانال مشترک خدمات شهری با هدف ساماندهی و بهسازی، ایمنی و زیباسازی فضای بصری بازار وکیل موردی است که معاون خدمات شهری شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای مرمت و بهسازی کف بازار وکیل مدتی است که در دستور کار قرار دارد ؛ به "افسانه" می گوید: درحال حاضر بهسازی در حال انجام است و روند مرمت کف بازار ایجاد کانال مشترک تاسیسات ادامه دارد.
*اتمام کامل مرمت کف بازار وکیل تا پایان سال
محمد رضا محمد حسن پور با بیان اینکه
امسال آخرین سال پروژه بهسازی کف بازار وکیل است؛ تصریح می کند: این پروژه به صورت کامل امسال به اتمام می رسد و همچنین در این زمینه دغدغه مالی نداریم .
وی ادامه می دهد: کلیه کارهای مرمت کف بازار و ایجاد کانال اشتراکی برای خدمت‌رسانی برق، آب ومخابرات بر کف بازار با اعتبار ۵ میلیارد تومان در این حوزه فعالیت دارد و تا پایان سال مرمت کف کل بازار وکیل به اتمام می‌رسد.
حسن پور با اشاره به اینکه در حال حاضر مرمت کف بازار روح الله صورت می گیرد؛ خاطرنشان می کند: با اتمام کف سازی باید اداره های خدمات رسان برق، آب و دیگر دستگاه‌ها از این کانال اشتراکی استفاده کند.

*ایمن سازی و زیبا سازی بصری بازار وکیل با کانال مشترک تاسیسات شهری

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه ایجاد کانال مشترک تاسیسات در راستای حفظ ایمن‌سازی و زیباسازی بازار وکیل صورت گرفته است؛ یادآور می شود: با پیگیری‌هایی که با اداره برق انجام شده است تمهیداتی اندیشیده شده و تاسیسات برق به کانال مشترک انتقال داده شود.
حسن پور اضافه می کند که امید است تا پایان سال و با پایان فعالیت مرمتی خطوط برق وارد کانال شود.
وی با اشاره به اینکه در این زمینه همکاری و همراهی بازاریان مورد نیار است، خاطرنشان می کند:در این زمینه خود بازاری ها نیزکمک کرده‌اند.
*اولویت در بازار بهسازی و کف بازار است
حسن پور همچنین در ارتباط سنگهایی که برای مرمت بازار استفاده می شود؛ عنوان می کند: به دلیل اینکه موقعیت بازسازی بازار بخش میراثی است بازسازی آن حتماً با پیشنهاد و تایید میراث است که شهرداری مجری و بودجه آن را تامین می‌کند.
وی با بیان اینکه اولویت بازار درحال حاضر بهسازی کف بازار است تا بتوانیم تاسیسات و نازیبایی ها را منتقل کنیم؛ خاطرنشان می کند: قطعاً وقتی بازار کهنی است ممکن است در جداره ها نیاز به مرمت باشد که بازسازی بخش های دیگر با نظر میراث اجرایی می‌ شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

کارخانه های فارس را ...

در شرایطی که طبق آمارها بیش از 47 هزار و پانصد نفر ...

بازار لوازم خانگی کو ...

محصولات لوازم خانگی توسط شرکت های فروش و پخش، قیمت ...

رصدآنلاین خوردروهای ...

رصدآنلاین خوردروهای فاقد معاینه فنی* طرح LEZ در کا ...

پتروشیمی شیراز، جزو ...

در دیداری که مابین مدیرعامل پتروشیمی شیراز و مدیرع ...

آمریکا و چالشی به نا ...

اختصاصی افسانه آنلاین

شناسایی ۷۷ مورد جدید ...

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۷ ...

بازگشایی مطب‌های متخ ...

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بر اساس ...

نظرات