تمدید طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین

    
تعداد بازدید: 5130
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا درباره اینکه کدام کارکنان ادارات باید روز‌های کرونایی در محل کار باشند، پاسخ داد. 

عبدالرضا قاسم پور جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین به قوت خود باقی است و همه مواردی که در این طرح دیده شده تا ۲۰ فروردین ماه باید اجرا شود.

او ادامه داد: مواردی که در طرح آمده رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، کنترل مبادی ورودی و خروجی، تعطیلی صنوف غیر ضروری و فعالیت ادارات حداکثر با حضور یک سوم کارکنان و صرفا کارکنان ضروری برای ارائه خدمت به مردم است.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه براساس طرح فاصله گذاری اجتماعی مدارس و دانشگا هها نیز تا ۲۰ فروردین تعطیل خواهد بود، افزود: شرکت‌ها و کارخانجات مصوبه ستاد ملی بیماری کرونا برای تعطیلی ندارند، اما پروتکل‌های بهداشتی به آنان ابلاغ شده که باید رعایت کنند و مکلف هستند که پروتکل‌های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی را اجرا کنند.

قاسم پور تصریح کرد: هیچ تصمیمی دال بر اینکه کارخانجات تعطیل شوند تا به این لحظه نداریم البته به کارخانه‌ها توصیه کرده ایم کارخانجاتی که تعداد کارگران آن‌ها زیاد است و تولیدات استراتژیک و ضروری متناسب با شرایط بحران کرونا ندارند خودشان فعالیت شان را تعطیل کنند.

او ادامه داد: ادارات حداکثر با یک سوم کارکنان ضروری برای ارایه خدمت به مردم فعالیت می‌کنند و مابقی کارکنان به شیوه‌های دورکاری، شیفت کاری و نوبت کاری فعالیت می‌کنند و چنانچه مرخصی استحقاقی دریافت کنند جزو مرخصی استحقاقی لحاظ نخواهد شد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

عطش خرید خانه در ترک ...

«افسانه» رکورد جدید ایرانی‌ها با ...

توزیع ۲.۵ میلیون ماس ...

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ماسک م ...

بازار لوازم خانگی کو ...

محصولات لوازم خانگی توسط شرکت های فروش و پخش، قیمت ...

شناسایی 125 مورد جدی ...

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی 1 ...

اجاره بها 50 درصدافز ...

اجاره بها 50 درصدافزايش داشته است

بازدید مدیر عامل شرک ...

امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامی ...

پوشاک برند خارجی در ...

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان ص ...

نظرات