بازدید مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین از شرکت لعابیران

    
تعداد بازدید: 4056
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، محمد صابر پرورش معاون امور شرکت‌ها و چند تن از مدیران ارشد تاصیکو روز سه شنبه مورخ ۲۱ شهریورماه با همراهی مدیرعامل ،هیئت مدیره و سایر مدیران از خطوط تولید شرکت لعابیران بازدید بعمل آوردند.

 

' /> امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، محمد صابر پرورش معاون امور شرکت‌ها و چند تن از مدیران ارشد تاصیکو روز سه شنبه مورخ ۲۱ شهریورماه با همراهی مدیرعامل ،هیئت مدیره و سایر مدیران از خطوط تولید شرکت لعابیران بازدید بعمل آوردند.

 

'>
امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، محمد صابر پرورش معاون امور شرکت‌ها و چند تن از مدیران ارشد تاصیکو روز سه شنبه مورخ ۲۱ شهریورماه با همراهی مدیرعامل ،هیئت مدیره و سایر مدیران از خطوط تولید شرکت لعابیران بازدید بعمل آوردند. 

به گزارش روابط عمومی شرکت لعابیران؛ در ابتدای این بازدید نادر رضایی منش مدیر عامل شرکت ضمن معرفی کلیه بخش ها به تشریح عملکرد این شرکت طی یک سال اخیر پرداخت واز چگونگی تحقق طرح تولید پیگمنت جهت تولید جوهر دیجیتال و کسب رتبه دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان نهاد ریاست جمهوری سخن گفت.
مدیر عامل شلعاب بیان داشت: در سال جاری شرکت لعابیران در راستای تحقق بودجه عملکرد مناسبی داشته است به طوری که طی ۵ ماه ابتدایی سال موفق به ثبت رکورد تولید و فروش ۶ ساله اخیر خود شده است همچنین استمرار تولید و فروش محصولات ویژه از جمله شوگر های مات و براق و انواع گرانیلیا،افزایش سهم بازار داخلی ،بهینه سازی مصرف انرژی از مهمترین دستاوردهای این مجموعه بوده است.
مدیرعامل تاصیکو ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل ،مدیران و کارکنان شرکت لعابیران تلاش این مجموعه در جهت دانش بنیان شدن شرکت و رشد تولید را ارزشمند و قابل تقدیر دانست.
نادری در خصوص حمایت هلدینگ صدرتامین از شرکت لعابیران تاکید کرد: ما برای این مجموعه پشتیبانی لازم برای افزایش سرمایه و توسعه محصولات جدید را در دستور کار قرار داده ایم ، لعابیران برای حفط تداوم پیشرفت خود بایستی متعهد به تولید محصولات جدید با دانش روز و ارزش افزوده بیشتر باشد.

وی افزود: هلدینگ صدرتامین شرکت را تا رساندن محصولات جدید به مرحله صنعتی و تولید انبوه پشتیبانی خواهد کرد.ضمن این که انتظار داریم لعابیران حرکت خود را جهت تکنولوژی روز تنظیم و حفظ نماید تا بتواند کماکان در بازار نقش محوری را در حوزه محصولات لعاب داشته باشد.
شایان ذکر است شرکت لعابیران در سال ۱۳۶۰ تاسیس و بزرگ ترین تولید کننده لعاب و اولین صادر کننده لعاب در کشور است که با نماد شلعاب در بورس اوراق بهادار فعالیت دارد و ظرفیت عملی سالانه ۲۵/۰۰۰ تن می باشد و توانایی تولید انواع فریت، لعاب، انگوب،پودر چاپ، رنگ متالیک، لوستر،وتروزا،شوگر، لعاب های پولیشی و گرانیلیای پولیشی را دارد.

برچسب ها :
 

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

شهرداری نمی‌تواند با ...

آرش فرج زاده عصر  امروز در صحن علني شوراي شهر ...

فوت ۸۴ نفر با مسموم ...

 شمار جان باختگان مسمومیت الکل در فارس ۸۴ نفر ...

پاک فطرت و اعتمادی ب ...

رئیس کمیته حقیقت یاب سیل شورای شهر شیراز تایید کرد ...

مدیرکل ورزش و جوانان ...

مدیرکل ورزش و جوانان فارس اعلام کرد:حضور ورزشکاران ...

آتش‌نشانی شیراز آماد ...

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهردار ...

هشدار در خصوص گشوده ...

اداره بهره برداری سد و شبکه رودبال و خسویه درباره ...

بازى ميليونی براى 25 ...

مطابق اعلام دو شرکت ایران خودرو و سایپا تعداد ۲۵ ه ...

شـــــــيراز سومين ...

«افسانه» از افزایش قیمت میانگین هر متر ...

تورم نقطه‌به‌نقطه فر ...

نرخ تورم در خانوار روستایی فارس، 15 درصد بیشتر از ...