سومين آيين نكوداشت مادران نمونه در شهر شيراز برگزار مي شود

    
تعداد بازدید: 5985
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
مديرعامل بنياد مادر از برگزاري سومين آيين نكوداشت مادران نمونه در شهر شيراز خبر داد و گفت: مادر شايسته ايران از بين مادران نمونه منتخب ٣١ استان كشور انتخاب و معرفي خواهد شد .

لامرضا محمدي بعدازظهر شنبه ٧ ارديبهشت در يك كنفرانس خبري با بيان اينكه در سومين آيين نكوداشت ١٢ مادر نمونه شهر شيراز مورد تجليل قرار مي‌گيرند، افزود: فرزند نمونه والدين، همسر خوب بودن، مادر خوب بودن، شهروند خوب و اقدمات شاخص در حوزه فعاليت‌هاي اجتماعي از جمله مؤلفه‌هاي انتخاب مادر نمونه و شايسته خواهد بود . 

وي با بيان اينكه بنياد مادر به هيچ گروه، نهاد و دسته‌جاتي وابسته نبوده و فعالين سياسي در آن ١٠٠ درصد ممنون است، گفت: منتشور اموو مادر مبتني بر عدم وابستگي به گروهها و نهادها و عدم هرگونه تبعيض از نظر رنگ، نژاد، قوميت، عقيده و مليت است. در همين راستا بنياد مادر در ٧٥ كشور دنيا اقدام به راه‌اندازي دفتر كرده است . 

مديرعامل بنياد مادر كه اعتقاد دارد سرمايه‌گذاري در حوزه زنان و كانون خانواده بيشترين ارزش افزوده را براي كشور به دنبال دارد، اضافه كرد: به نظر مي‌رسد در اين بخش دولتمردان همواره كم لطفي كرده يا متوجه موضوع نبوده‌اند . 

محمدي با تصريح بر اينكه دغدغه احترام به والدين به ويژه نقش مادر در خانواده بايد به يك مطالبه ملي تبديل شود، عنوان كرد: براي دستيابي به توسعه پايدار چاره‌اي جز تقويت بنيان خانواده در كشور نداريم . 

مديرعامل بنياد مادر همچنين با بيان اينكه از اقدامات بنياد مادر در اكثر استان‌هاي كشور و عرصه‌هاي بين‌المللي استقبال خوبي شده است، گفت: متاسفانه ما در استان فارس و شهر خودمان شيراز غريب هستيم و در زمينه تكريم ارباب رجوع در حد شعار عمل كرده‌ايم.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

سینما بهمن «کات»

گزارش «افسانه آنلاین» از آتش‌سوزی ...

بیشترین مطالبات گاز ...

مدیرعامل شرکت گاز فارس:بیشترین مطالبات گاز استان م ...

کلیه مراکز سیاحتی، ز ...

فعالیت بازار و اصناف محدود شد/ کلیه مراکز سیاحتی، ...

مدیرعامل شرکت آرگون ...

مدیرعامل شرکت آرگون مدیکال  یکی از فعالان حوز ...

۲۲ درصد از تلفات جاد ...

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌­ای استان ...

پلیس فتای فارس ۲۴ شا ...

رییس پلیس فتای استان فارس گفت: از ابتدای شیوع کرون ...

تفاهم نامه همکاری‌ها ...

روسای جهاددانشگاهی و موسسه استنادی و پایش علم و فن ...

خاطره بازی با دهه 30

عصر دیروز و در آخرین جمعه اردیبهشت‌ماه، محوطه ...

کلنگ‌زنی خط بیسکویت، ...

همزمان با هفته دفاع مقدس، آیین افتتاح خط تولید اسن ...

نظرات