سمینار آموزشی تصادفات وامداد و نجات شهری توسط سازمان آتش نشانی شیراز برگزار گردید

    
تعداد بازدید: 5671
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
سمینار آموزشی تصادفات وامداد و نجات شهری به مناسبت گرامیداشت روز ایمنی و حمل و نقل  با حضور مسئولان آتش نشانی شهرستان های استان فارس و فرماندهان نظامی ، انتظامی و نیروهای آتش نشانان داوطلب همیاران ترافیک و عموم شهروندان در ۷ اردیبهشت ماه 1398 در تالار آزادی پارک آزادی برگزار گرديد. 

در ابتدای این جلسه، مهندس قانع مدیر عامل سازمان آتش نشانی ضمن ضمن خير مقدم به حضار و مدعوين گرامي گزارشي اجمالي از عملیات های صورت پذیرفته توسط ناجیان سازمان ارائه نمود و بيان داشت هدف از اینگونه سمینارها افزایش سطح آگاهی مردم در جهت پیشگیری از حوادث رانندگی می باشد .

وی در ادامه سخنان خود در تشریح اقداماتی که می‌تواند از حوادث جاده‌ای جلوگیری کند با اشاره به تصادف دو دستگاه خودرو سواری در جاده فراشبند – جم و مرگ 7 نفر، گفت: علت ۷۰ درصد تصادفات جاده‌ای، راننده است،بنابراین ایجاد تمهیدات و توجه بیشتر در زمینه آموزش و برگزاری سمینارها و کارگاه های آموزشی به جد باید مورد توجه عموم مردم قرار گیرد.

سرهنگ حسین الهی نژاد رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فارس در سمینار آموزشی تصادفات و امداد و نجات شهری در جمع شرکت کنندگان بیان داشت : همه صاحبنظران حوزه ترافیک اعتقاد دارند تصادفات قابل پیش بینی و پیشگیری و قبل از هر تصادفی تخلفی صورت گرفته است نباید آن را قضا و قدر تصور کرد و رانندگی یک کار فردی نیست بلکه یک کار جمعی است که کوچکترین اشتباه ما به صورت مستقیم و غیر مستقیم در سرنوشت سایر افراد جامعه تاثیر می‌گذارد.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فارس با اشاره به اینکه نیمی از کشته‌های تصادفات فوتی در گروه سنی ۱۵ تا 40 سال هستند، افزود: برابر اعلام پلیس راهور ناجا، استان فارس رتبه برتر کاهش تصادفات در ۶ ماهه اول سال گذشته را کسب کرده است .

در پایان سمینار آموزشی امدادگران سازمان آتش نشانی با حضور در محوطه پارک آزادی توسط استاد امیدواری مدرس ملی و بین المللی جاده ای تصادفات به اجرای عملیات نمادین آزاد سازی محبوسین در خودرو پرداخته و تکنیک های آزادسازی محبوسین در تصادفات را به نمایش عموم گذاشتند .

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

اعلام لیست انتخاباتی ...

 لیست انتخاباتی سامان در حوزه‌های مختلف ...

بن بست آی تی آی؟

گزارش «افسانه» از اعتراض جمعی از بازنش ...

قدردان همراهی شیرازی ...

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به همراهی مرد ...

سیگنال‌های سیاسی معی ...

گزارش «افسانه» از وضعیت بازار طلا در ش ...

مدیرکل آژانس بین‌الم ...

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شامگاه دوش ...

بازار شب يلدا در تب ...

* خشکبار ایرانی ۶۰ درصد و خارجی ۲۰۰ درصد نسبت ...

نخستین پیروزی تیم فو ...

تیم فوتبال بانوان زاگرس شیراز که در نیم فصل نخست ب ...

نظرات