رکورد تولید و فروش در کارخانه لعابیران شکسته شد

    
تعداد بازدید: 3646
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
مدیرعامل شرکت لعابیران گفت: بعد از شش سال تولید ماهیانه کارخانه لعابیران با افزایش ۱۳ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ به ۱۲۰۶ تن رسید.    

نادر رضایی‌منش افزود: همزمان با کسب رتبه دانش بنیان تولیدی از نهاد معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بالاترین میزان تولید و فروش ماهانه در شرکت لعابیران طی شش سال اخیر رقم خورد.

مدیرعامل شرکت لعابیران بیان کرد: این مجموعه به همت تیم مدیریتی و پرسنل خود و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال «مهار تورم، رشد تولید » موفق شد رکورد تولید ماهانه خود را طی شش سال اخیر به میزان ۱۲۰۶ تن افزایش دهد که در مقایسه با میزان مشابه سال قبل رشد ۱۳ درصدی داشته است.

او گفت: همچنین فروش محصولات شرکت نیز به میزان ۱۲۴۸ تن نیز رشد ۱۹ درصدی نسبت به دوره مشابه قبل داشته که بالاترین میزان فروش طی شش ساله اخیر بوده است.

مدیرعامل شرکت لعابیران ادامه داد: این شرکت در خردادماه سال ۱۴۰۲ بالاترین میزان تولید و فروش شش ساله را داشته که با تلاش و برنامه‌ریزی توانست در تیر ماه با افزایش میزان تولید و فروش نسبت به خرداد ماه ۱۴۰۲ برای دومین بار در سال جاری رکورد ماهانه خود را بشکند.همچنین میزان تولید محصولات شرکت در ۴ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ به میزان سه هزار و ۶۴۸ تن و میزان فروش محصولات ۳۳۸۷ تن بوده است.

او گفت: شرکت لعابیران در سال ۱۳۶۰ تاسیس و بزرگ ترین تولید کننده لعاب و اولین صادر کننده لعاب در کشور است که با نماد شلعاب در بورس اوراق بهاددار فعالیت دارد و نشان سیب سلامت از انجمن علمی آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت ایران را دارد و ظرفیت عملی سالانه ۲۵ هزار تن است و توانایی تولید انواع فریت، لعاب، انگوب، پودر چاپ، رنگ متالیک، لوستر، وتروزا، شوگر، لعاب‌های پولیشی و گرانیلیای پولیشی را دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

نوآوری و خلاقیت، کلی ...

 مدیرعامل پتروشیمی شیراز با اشاره به چشم&zwnj ...

طومار کمپین مردمی و ...

طومار امضا شده کمپین مردمی و کارکنان نظام سلامت به ...

کمک‌های ۵۰ هزار ریال ...

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس از شکل ...

شهرستانی‌ها هم می‌تو ...

سرمربی فجرسپاسی می‌گوید راه درستی نیست این&zw ...

دامداران از افزايش ق ...

با افزایش 28 درصدی قیمت شیر، حداقل هزینه ماهانه یک ...

سمینار آموزشی تصادفا ...

سمینار آموزشی تصادفات وامداد و نجات شهری به مناسبت ...

۲۱ دلیل برای یادگیری ...

در راستای طرح ۵۷ نماینده ی مجلس برای حذف درس زبان ...

نظرات