کمک‌های ۵۰ هزار ریالی نیک اندیش فارس برای مقابله با کرونا

    
تعداد بازدید: 5048
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس از شکل گیری پویش کمک‌های ۵۰ هزار ریالی شهروندان برای مقابله با کرونا خبر داد و بیان داشت: با ایجاد این پویش کمک‌های خرد برای خرید ۲۰ دستگاه تنفس مصنوعی جمع آوری می‌شود. 

  علی اکبر رامجردی گفت : خیرین و نیک اندیشان عرصه سلامت با هدایت مجمع تاکنون ۳۵ میلیارد ریال برای  درمان و مقابله با کرونا در استان فارس کمک کرده اند.

 دکتر رامجردی افزود: برای تهیه ۲۰ دستگاه تنفس مصنوعی موردنیاز بیمارستان های فارس کمپین کمک‌های پنج هزار تومانی برای دریافت کمک‌های مردم راه‌اندازی شده است.

 وی با بیان اینکه هزینه خرید هر دستگاه تنفس مصنوعی حدود ۱.۵ میلیارد ریال است اظهار داشت : برخی خیرین تا کنون هزینه خرید ۵ دستگاه را تامین کرده اند.

  مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس با اشاره به فعالیت ۲۰ ساله مجمع خیرین سلامت استان فارس اظهار داشت: در موضوع بیماری کرونا تاکنون ۳۵ میلیاردرریال از طریق مجمع خیرین سلامت کمک شده است که از این مقدار ۲۰ میلیارد  ریال به دانشگاه علوم پزشکی و ۱۰ میلیارد ریال مستقیما به سه بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)، شهید چمران و شهید فقیهی اهدا شده است. علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، خفر ، کوهچنار ، فراشبند ، خرامه ، لامرد ، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، اوز ، خنج ، مرودشت، سپیدان ، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است.

 بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) و دو بیمارستان شهید چمران و شهید فقیهی در شیراز به عنوان مراکز پشتیبان در کنار معرفی ۹ مرکز در شیراز و ۳۶ مرکز در دیگر شهرستان‌های استان فارس برای مراجعه افراد مشکوک به کرونا به این بیماران خدمات می دهند ، همچنین نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا با ظرفیت ۲۰۰ تخت نیز در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب توسط ارتش جمهوری اسلامی در شیراز تجهیز شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

هجوم فارغ التحصیلان ...

«افسانه آنلاین» از مشکلات شغل آرایشگرا ...

معرفی نامزدهای مورد ...

نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در ...

نوذر امامی: چرا باید ...

40 سال از فرمان تشکیل شوراهای اسلامی از سوی امام خ ...

دولت‌ها هنگام خدمت‌ر ...

کاوه بهبهانی: هدف از تأسیس دولت آن بود که این نهاد ...

از هر ۱۰۰ نفر در کشو ...

از هر ۱۰۰ نفر در کشور20 نفر در تصادفات جان خود را ...

توزیع ۲.۵ میلیون ماس ...

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ماسک م ...

رئیس‌ کل دادگستری فا ...

رئیس‌ کل دادگستری استان فارس گفت: تاکنون هیچ ...

نظرات