زمینه اشتغال ۱۲ زندانی در شیراز فراهم‌ شد

    
تعداد بازدید: 4208
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز گفت: حرفه آموزی و اشتغال از اولویت های مهم سازمان زندان ها در اجرای فعالیت های اصلاحی برای زندانیان و خانواده‌های آنان است و در حال حاضر زمینه اشتغال ۱۲ زندانی در بیرون از زندان فراهم شده است.

محمود قربانی با بیان این مطلب افزود: انجمن حمایت زندانیان علاوه بر اشتغالزایی برای خانواده های زیرپوشش، به دنبال ایجاد اشتغال برای زندانیان در داخل زندان است.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز، ادامه داد: در یک هفته گذشته، با همکاری یکی از کارآفرینان شیراز و انجمن حمایت زندانیان به منظور اشتغالزایی برای زندانیان، زمینه اشتغال ۱۲ زندانی در بیرون از زندان فراهم شد.

وی اضافه کرد: با حضور یکی دیگر از کارآفرینان در مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی شیراز و بازدید از کارگاه های اشتغال و نشست تخصصی با رئیس مجتمع مقرر شد زمینه اشتغال نشسته برای ۲۰۰ نفر از زندانیان فراهم شود. 

قربانی اظهار داشت: این کارآفرین شیرازی متعهد شد که برای زندانیان در رشته های مختلف حرفه آموزی دارای بازار کار،کلاس آموزشی برگزار کند تا آنها  مهارت لازم را کسب کنند و در کارگاه های اشتغالزایی مشغول به کار شوند.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز، ادامه داد: این فعالیت های اصلاحی، نقش مهم و بازدارنده ای در جلوگیری از بازگشت مجدد به زندان و کاهش جمعیت کیفری زندان ها دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

خسارت ۴۶۰ میلیارد ری ...

آمنه سپهر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب با ...

آرایشگران در فکر باط ...

«افسانه» از مشکلات اقتصادی 20 هزار آرا ...

رونمایی از سامانه‌ ر ...

 مجری سامانه راهنمای گردشگری نابینایان گفت: ب ...

جذب گردشگر با راه ان ...

اقامتگاه‌های ارزان قیمت برای جذب گردشگر و توز ...

تفاهمنامه همكاري ميا ...

در راستای افزایش خدمت رسانی به شهروندانتفاهمنامه ه ...

گوگل موقعیت مکانی کا ...

شرکت فناوری گوگل اعلام کرد که از روز جمعه اطلاعات ...

بازدید مدیر عامل شرک ...

امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامی ...

نظرات