ادامه بارش‌های پراکنده در کشور تا روز چهارشنبه

    
تعداد بازدید: 5933
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد بارش‌های پراکنده تا روز چهارشنبه این هفته به‌صورت متناوب در نقاط مختلف کشور ادامه دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد بارش‌های پراکنده تا روز چهارشنبه این هفته به‌صورت متناوب در نقاط مختلف کشور ادامه دارد.
امین حسین نقشینه  افزود: امروز بعدازظهر (7 اردیبهشت) برای مناطقی از جنوب غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال غرب افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.
وی اظهار داشت: فردا برخی مناطق جنوب غرب، جنوب دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پراکنده همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید خواهند داشت که شدت بارش‌ها در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری خواهد بود.
نقشینه ادامه داد: فردا شب و روز دوشنبه در مرکز، شرق و شمال شرق کشور بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد و بعدازظهر دوشنبه تا چهارشنبه به‌طور متناوب برای استان‌های شمال غرب و دامنه‌های البرز بارش گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.
وی گفت: امروز تا ظهر منطقه زابل وزش باد شدید خواهد داشت و در سه روز آینده نواحی مرکزی و شرق خلیج‌فارس، تنگه هرمز و شرق دریای عمان به علت وزش باد شدید مواج و متلاطم خواهد بود.

** تهران ابری همراه با بارش پراکنده
کارشناس سازمان هواشناسی افزود: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری و در مناطق مرتفع نیمه‌ابری همراه با بارش پراکنده خواهد بود، روز دوشنبه آسمان تهران صاف و سه‌شنبه دوباره ابری و همراه با بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.
وی گفت: بیشینه دمای امروز در مهرآباد 20 درجه و شمیرانات 17 درجه خواهد بود، فردا مهرآباد 24 و شمیرانات 21 درجه می‌شود، کمینه دمای امروز مهرآباد 9 و شمیرانات 7 درجه بالای صفر بود.
نقشینه اظهار داشت: بندرعباس و اهواز با دمای 30 درجه بالای صفر و فرودگاه اردبیل با دمای منفی 5 درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

موقعیت و جانمایی پتر ...

رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی فارس گفت: موقعیت ...

واپسین یلدای قرن به ...

«افسانه» از ضرورت برگزار نشدن دورهمی&z ...

امام جمعه شیراز: ثرو ...

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ب ...

استاندار فارس: مدیرا ...

استاندار فارس گفت: همه مدیران و مسئولان باید در کن ...

رصدآنلاین خوردروهای ...

رصدآنلاین خوردروهای فاقد معاینه فنی* طرح LEZ در کا ...

بازار پارچه در قبضه ...

رئیس صنف پارچه‌فروشان شیراز: قیمت پارچه چینی ...

بازگشایی مطب‌های متخ ...

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بر اساس ...

نظرات