بازدید دادستان شهرستان مرودشت از شرکت پتروشيمي شیراز

    
تعداد بازدید: 3570
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
دادستان شهرستان مرودشت با همراهی رئیس اداره محیط زیست این شهرستان از مجتمع پتروشیمی شیراز بازديد و در جریان آخرین اقدامات پیشگیرانه کوتاه مدت و اجراي پروژه‌های زیرساختی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شیراز، اسماعیل سیاوش‌پور، دادستان شهرستان مرودشت در جریان این بازدید، به بررسی موضوع تعیین تکلیف پسماندهای کلرید کلسیم و مدیریت کاهش اثرات جانبی آنها بر محیط زیست به ویژه نگرانی از انتقال آن به رودخانه کر پرداختند و در این رابطه با مهندس احمدرضا حيدرنيا، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی در حاشیه این دیدار عنوان کرد: به منظور اطلاع از چگونگي پیشبرد اقدامات و وظایف محوله به مجموعه پتروشیمی شیراز و همچنین حسب درخواست‌ها و مطالبات ساکنان بومی منطقه مرودشت و حومه این بازدید در دستور کار قرار گرفته است.

مهندس حیدرنیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز نیز در این دیدار به تشریح اقدامات انجام شده در دو حوزه مالی و فنی مربوط به حل چالش پسماندهای انباشته در مجاورت رودخانه کر پرداخت و گفت: پتروشیمی شیراز در حال حاضر از نوین ترین فناوری های دانش بنیان برای کاهش اثرات زیست محیطی ناشی از پسماندها و آلایندگی‌های صنعتی به جاي مانده از چند دهه فعالیت شرکت با حفظ رعایت صلاح و صرفه ساکنان بومی منطقه و بهبود کارآیی واحدهای شرکت، استفاده می‌کند.


بنابراین گزارش، در این بازدید دادستان مرودشت از مجتمع پتروشیمی شیراز بازدید و مدیر طرح‌ها و رئیس محیط زیست شرکت پتروشیمی شیراز نيز به تشریح اقدامات فنی و کارشناسی در حوزه محیط زیست پرداختند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

پیام مدیرعامل شرکت پ ...

مهندس احمدرضا حیدرنیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز ...

کرونا 60 درصد فروش س ...

گزارش «افسانه» از شرایط صنایع نساجی ای ...

راه‌اندازی سومین مرک ...

با افتتاح سومین مرکز تولید ماسک سازمان فرهنگی، اجت ...

فارس جزو برترین‌های ...

رئیس کمیته مینی فوتبال استان فارس گفت: با اینکه کم ...

احتمال بازگشت محدودي ...

گزارش«افسانه» از پيش بينى وزارت بهداشت ...

حاشیه های سیزدهمین ن ...

در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس ...

مردم از وجود علامت ا ...

هشدار استاندارد فارسمردم از وجود علامت استاندارد ر ...

ایران تا 30 سال آیند ...

گزارش «افسانه» از نگرانی‌های جمعی ...

نظرات