مرمت كامل كف بازار وكيل تا پايان سال

    
تعداد بازدید: 5793
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
*امسال آخرین سال پروژه بهسازی کف بازار وکیل است و این پروژه به صورت کامل امسال به اتمام می رسد* با اتمام کف سازی باید اداره های خدمات رسان برق، آب و دیگر دستگاه‌ها از این کانال اشتراکی استفاده کند*ایجاد کانال مشترک تاسیسات در راستای حفظ ایمن‌سازی و زیباسازی بازار وکیل صورت گرفته است

مریم مرادی: ایمن سازی و بهسازی فضای بصری بازار وکیل موضوعی است که در چندسال اخیر به حفظ بازار گره خورده است.
طرح کانال مشترک خدمات شهری یکی از طرح هایی است که باهدف ساماندهی و بهسازی بصری بازار وکیل در راسته هایی مانند علاقه بندها و شمشیرگرها اجرایی شده است.
در شرایطی که احتمال هر حادثه ای به دلیل وجود تاسیسات فرسوده و نوسازی نشدن بناها همچنان بر این بنای تاریخی سنگینی می كند؛ از سال 91 طرح احداث كانال تاسیسات و كف سازی كف فرش و مرمت بام بازار وكیل به منظور ایمن سازی بازار و رفع آسیب های بصری در دستور كار قرار گرفت.
احداث كانال تاسیسات و كف سازی سنگ فرش دو راسته علاقه بندها و تركش دوزها و چهار سوق بازار وكیل جنوبی انجام شد و در ادامه اجرای این طرح تا امروز ادامه دار است و در حال حاضر احداث کانال مشترک تاسیسات در بازار روح الله ادامه دارد

طرح کانال مشترک خدمات شهری با هدف ساماندهی و بهسازی، ایمنی و زیباسازی فضای بصری بازار وکیل موردی است که معاون خدمات شهری شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای مرمت و بهسازی کف بازار وکیل مدتی است که در دستور کار قرار دارد ؛ به "افسانه" می گوید: درحال حاضر بهسازی در حال انجام است و روند مرمت کف بازار ایجاد کانال مشترک تاسیسات ادامه دارد.
*اتمام کامل مرمت کف بازار وکیل تا پایان سال
محمد رضا محمد حسن پور با بیان اینکه
امسال آخرین سال پروژه بهسازی کف بازار وکیل است؛ تصریح می کند: این پروژه به صورت کامل امسال به اتمام می رسد و همچنین در این زمینه دغدغه مالی نداریم .
وی ادامه می دهد: کلیه کارهای مرمت کف بازار و ایجاد کانال اشتراکی برای خدمت‌رسانی برق، آب ومخابرات بر کف بازار با اعتبار ۵ میلیارد تومان در این حوزه فعالیت دارد و تا پایان سال مرمت کف کل بازار وکیل به اتمام می‌رسد.
حسن پور با اشاره به اینکه در حال حاضر مرمت کف بازار روح الله صورت می گیرد؛ خاطرنشان می کند: با اتمام کف سازی باید اداره های خدمات رسان برق، آب و دیگر دستگاه‌ها از این کانال اشتراکی استفاده کند.

*ایمن سازی و زیبا سازی بصری بازار وکیل با کانال مشترک تاسیسات شهری

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه ایجاد کانال مشترک تاسیسات در راستای حفظ ایمن‌سازی و زیباسازی بازار وکیل صورت گرفته است؛ یادآور می شود: با پیگیری‌هایی که با اداره برق انجام شده است تمهیداتی اندیشیده شده و تاسیسات برق به کانال مشترک انتقال داده شود.
حسن پور اضافه می کند که امید است تا پایان سال و با پایان فعالیت مرمتی خطوط برق وارد کانال شود.
وی با اشاره به اینکه در این زمینه همکاری و همراهی بازاریان مورد نیار است، خاطرنشان می کند:در این زمینه خود بازاری ها نیزکمک کرده‌اند.
*اولویت در بازار بهسازی و کف بازار است
حسن پور همچنین در ارتباط سنگهایی که برای مرمت بازار استفاده می شود؛ عنوان می کند: به دلیل اینکه موقعیت بازسازی بازار بخش میراثی است بازسازی آن حتماً با پیشنهاد و تایید میراث است که شهرداری مجری و بودجه آن را تامین می‌کند.
وی با بیان اینکه اولویت بازار درحال حاضر بهسازی کف بازار است تا بتوانیم تاسیسات و نازیبایی ها را منتقل کنیم؛ خاطرنشان می کند: قطعاً وقتی بازار کهنی است ممکن است در جداره ها نیاز به مرمت باشد که بازسازی بخش های دیگر با نظر میراث اجرایی می‌ شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

از «کودک همسر» تا«کو ...

جدیدترین آمار منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران در ...

گردشگری در چشم‌انداز ...

گزارش «افسانه» از تاثیرات بازگشایی اما ...

کلاس‌های دانشگاه پیا ...

رییس دانشگاه پیام نور استان فارس اعلام کرد: با توج ...

حضور تجار عراقی در م ...

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاو ...

دعوت امام جمعه شهرست ...

حجت السلام جاویدی امام جمعه شهرستان سروستان با صدو ...

نظرات