بیمارستان شهید بهشتی شیراز به چرخه ارائه خدمت به بیماران کرونایی پیوست

    
تعداد بازدید: 5289
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
 رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اضافه شدن بیمارستان شهید بهشتی شیراز به چرخه خدمت رسانی مجموعه سلامت فارس، از افزایش ظرفیت خدمت رسانی درمانی به مبتلایان کرونا در استان فارس خبر داد و بیان داشت : این بیمارستان با آماده سازی ۱۷ تخت مراقبت‌های ویژه آماده پذیرش و خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا است. 

مهرزاد لطفی روز سه شنبه در نشست روزانه بررسی آخرین اقدامات مجموعه سلامت فارس برای مقابله با کرونا از افزایش ظرفیت خدمت رسانی درمانی به مبتلایان کرونا در فارس خبر داد و با قدردانی از تلاش و همکاری دکتر  اکبر امیری  مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی فارس، افزود: بیمارستان شهید بهشتی شیراز در کنار سایر بیمارستان هایی که پیشتر این خدمات را ارائه میکردند به بیماران مبتلا به کرونا در استان فارس خدمت می‌کند.

دکتر لطفی با تاکید بر اینکه مجموعه سلامت فارس برای مقابله با کرونا از تمام ظرفیت های استان استفاده می کند، اعلام کرد: از امروز طرح رابطان سلامت مهار کرونا در مراکز پر تردد به صورت آزمایشی از فروشگاه های زنجیره ای سروش آغاز شده و پس از بررسی کامل این طرح از سوی مسوولان دانشگاه به وزارت بهداشت ارسال می شود.

بررسی راه اندازی آزمایشگاه تشخیصی کرونا در بیمارستان شهید بهشتی، پیگیری افراد بستری در نقاهتگاه ها، پیگیری روزانه تلفنی بیمارانی که تحت مراقبت در منزل قرار دارند از سوی پزشکان خانواده از دیگر تاکیدهای رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست بود.

بررسی عملکرد نقاهتگاه ها در استان، توزیع ماسک در استان، بررسی عملکرد آزمایشگاه های تشخیصی کرونا در استان، بررسی افزایش آمار نمونه گیری و خدمت رسانی آزمایشگاه های استان به مبتلایان نیز، دیگر محورهای این نشست بود.

اکبر امیری  مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی فارس نیز در این نشست، مطالبی با عنوان «پیشنهاد طراحی سیستم آموزشی مردمی مهار کرونا» و مدل ارزیابی و نظارت بر فعالیت های اجتماعی داوطلبی با هدف مهار بیماری  کرونا در استان ارایه کرد.

 عبدالرسول همتی معاون  بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز  از تفاهم نامه ای که با سازمان بسیج فارس برای نظارت بر مکان های پر تردد بسته شده خبر داد.

 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

سال طلايی گندم فارس

*پیش بینی می شود بیش از یک میلیون و ۳۰۰هزارتن ...

سیل زدگان2000 خانه ج ...

۲ هزار و ۲۰۰ واحد احداثی مسکونی در شهر و روستا در ...

شهردار شیراز روز جوا ...

شهردار شیراز طی پیامی روز جوان را به جوانان شیرازی ...

دریافت و پرداخت هرگو ...

بانک مرکزی دستورالعمل اقدامات پیشگیرانه برای جلوگی ...

برگزاری اجلاس رؤسای ...

رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام ...

بازدید مدیر عامل شرک ...

امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامی ...

نظرات