همکاری قابل تقدیر مردم با دولت عامل مدیریت موفق کرونا در کشور است

    
تعداد بازدید: 5014
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: همکاری قابل تقدیر مردم با دولت عامل مدیریت موفق کرونا در کشور است.

حیدر علی کامیاب که صبح امروز یکشنبه 17 فروردین در جمع معاونین و مدیران گروه های اداره کل ورزش و جوانان فارس سخن می گفت،با بیان اینکه تدبیر استاندار فارس ،ایثارو دانش کادر پزشکی در کنار فرهنگ بالا و روحیه همکاری مردم این استان عاملی برای رضایت بخش بودن روند مدیریت کرونا در فارس بوده است افزود:وقتی ادعا می کنیم فارس مهد فرهنگ و تمدن ایران زمین است،آمارهای کنونی و نوع مدیریت درآن این ادعا را اثبات می کند.
وی با بیان اینکه حوزه ورزش ،یکی از حوزه های پیشگام در مقابله با ویروس کرونا در استان بوده است از مدیران باشگاه ها و سرمایه گذاران بخش خصوصی در این حوزه تقدیر کردو افزود:حتی قبل از اینکه دستورالعمل تعطیلی باشگاه ها توسط ستاد ملی مقابله کرونا صادر شود،مدیران باشگاه های فارس برای حفظ سلامت شهروندان اقدام به تعطیلی اماکن ورزشی کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس ضدعفونی باشگاه ها ،ادارات ورزش و جوانان در سطح استان ،دفاتر هیات های ورزشی ،انجام دقیق پروتکل های تنطیمی و ارسالی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا ،تعطیلی کلیه رویداد های ورزشی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ادارات ورزش و جوانان سراسر استان را از جمله اقدامات انجام شده در حوزه ورزش و در مواجهه با ویروس کرونا اعلام کرد و افزود:درکنار تمام این اقدامات نباید از کنار زیان های وارده به باشگاه داران و سرمایه گذاران بخش خصوصی به راحتی گذشت.
کامیاب با تاکید بر اینکه مدیریت کسب و کارها و زیان های مرتبط با آنها در این شرایط یک موضوع ملی است افزود:یکی از دغدغه های دولت و وزارت ورزش و جوانان تهیه سازکاری مناسب جهت جبران خسارت در قالب کمک های بلاعوض و تسهیلات با سودکم است.
وی افزود:در این خصوص جلسات متعددی با وزیر ورزش وجوانان در فضای مجازی برگزار شده و مقام عالی وزارت نیز دغدغه های موجود را در ستاد ملی کروناوجلسات هیات دولت مطرح کرده است.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس یکی دیگر از اقدامات انجام شده در حوزه ورزش این استان در مقوله مقابله با کرونا را ارائه پیشنهاد عضویت رئیس هیات پزشکی ورزشی استان در ستاد استانی مقابله با کرونا عنوان کردوافزود:ستادمقابله با کرونا در ورزش استان متناظر با ستاد فرادستی این ستاد در کشور،دراداره کل ورزش و جوانان تشکیل شده است اما برای پیشگیری از موازی کاری و با هدف افزایش همپوشانی و همکاری، پیشنهاد شد که دبیر این ستاد در ستاد استانی نیز عضو شود که با موافقت استاندار این پیشنهاد عملیاتی شده است.
کامیاب با تاکید بر اینکه اداره کل ورزش و جوانان فارس در اجرای سیاست های حوزه ورزش در مقابله با کرونا تابع سیاست و دستور العمل های ستاد ملی مقابله با کرونا در کشور و ستاد استانی مقابله با کرونا است افزود:امیدواریم هرچه سریعتر این ویروس کنترل و مدیریت شود تا ورزشکاران و باشگاه داران نیز بتوانند بدون دغدغه به فعالیت های خود بپردازند.
وی در بخش دیگری از صحبت هایش به هجمه فراوان رسانه های خارجی به کشورمان نیز اشاره کردو افزود:همه ما دیدیم در کشوری مانند آمریکا به محض ورود ویروس به این کشور،تمام مراکز تامین مایحتاج عمومی و ضروری مردم با مشکلات گسترده مواجهه شدند اما در کشور ما چنین اتفاقی به وقوع نپیوست.
کامیاب گفت:در چنین شرایطی ده ها شبکه خارجی تمام توانشان را روی اخبار کشورمان متمرکز کرده و با دستچنین کردن برخی اخبار تلاش دارند تا کشور را در مواجهه با این بحران ناتوان جلوه داده و بدر یاس و ناایمید در کشور پخش کنند.
وی از معاونین اداره ورزش ،کارشناسان،مربیان و قهرمانان خواست تا به عنوان افرادمورد وثوق جامعه در جوامعی که حضور دارند ضمن ارائه آموزش های صحیح در مقابله با کرونا نسبت به ایجاد امید و آگاهی در جامعه اقدام کنند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

افتتاح اولین مجتمع ت ...

آیین افتتاح اولین مجتمع تخصصی بیمه‌های زندگی ...

سمینار آموزشی تصادفا ...

سمینار آموزشی تصادفات وامداد و نجات شهری به مناسبت ...

داروخانه‌های توزیع ک ...

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، داروخا ...

تمهیدات برای مدیریت ...

تمهیدات برای مدیریت ناآرامی در زندان شیراز از قبل ...

کاهش۷۵ درصدی تردد در ...

راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: بر اساس ...

سقوط مرد 65 ساله از ...

مدیر روابط عمومی اورژانس فارس با تائید خبر فوت یک ...

اعزام پنج نماینده از ...

دیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان فارس از اعز ...

زلزله شیراز را لرزان ...

زمین لرزه ای به بزرگی 4/7 ریشتر شیراز را لرزاند

نظرات