کلاس‌های دانشگاه پیام نور فارس الکترونیکی برگزار می‌شود

    
تعداد بازدید: 4878
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
رییس دانشگاه پیام نور استان فارس اعلام کرد: با توجه به شرایط خاص ایجاد شده ناشی از ویروس کرونا و به‌منظور جلوگیری از شیوع بیشتر آن، همه کلاس‌های تئوری دانشجویان این دانشگاه در همه شهرستان‌های استان از امروز ۱۶ فروردین تا زمان برگزاری کلاس‌های عادی دانشگاه، به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد. 

محمد حسن صیف به نظام خاص دانشگاه پیام نور و امکان ارائه همزمان آموزش حضوری والکترونیکی، اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته اکثر دروس دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد به صورت الکترونیکی برگزار شده و تعداد متعددی از دروس دانشجویان مقطع کارشناسی نیز به این شیوه اجرا شده است.

وی ابراز داشت: با تدابیر صورت گرفته از شنبه  طبق برنامه کلاسی دانشجویان که در سایت مراکز و واحدها یا سامانه سهبا اعلام شده، دروس عادی و تئوری دانشجویان در سامانه جدید آموزش الکترونیکی استان فارس به نشانی  vc.farspnu.ac.ir  برگزار خواهد شد.

صیف افزود: دروسی که دانشجو از قبل به صورت الکترونیکی اخذ کرده است نیز براساس جدول برنامه درسی طبق روال قبل در سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور کشور lms.pnu.ac.ir  ارائه می‌شود.

رییس دانشگاه پیام نور فارس از دانشجویان خواست دغدغه برگزاری کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی را نداشته باشند؛ چرا که  کلاس‌های آزمایشگاهی، کارگاهی و تربیت بدنی دانشجویان پس از زمان بازگشایی دانشگاه‌ها طبق اعلام ستاد ملی کرونا، به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری کلاسهای جبرانی دروس نیز خبرداد و یادآور شد: زمان برگزاری دروسی که به دلیل تعطیلی دانشگاه در اسفندماه لغو شده است، از طریق پرتال دانشگاه به نشانی  fars.pnu.ac.ir و همچنین پیامک و شبکه‌های اجتماعی به دانشجویان اطلاع رسانی می‌شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

بازدید مدیر عامل شرک ...

امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامی ...

زلزله دور شیراز می چ ...

ساعت ۱۲ و ۱۸ دقیقه روز گذشته شیراز لرزید؛ آن‌ ...

اعطای نشان عالی مدیر ...

هشتمین اجلاس نشان عالی مدیر سال هشت آذرماه ۱۴۰۲ با ...

ایستگاه مترو وکیل‌ال ...

شهردار شیراز گفت:ایستگاه مترو وکیل‌الرعایا ضم ...

می خواستند من و کلنل ...

گزارش «افسانه» از دیدار با محمود دولت& ...

رونمایی از سامانه‌ ر ...

 مجری سامانه راهنمای گردشگری نابینایان گفت: ب ...

نظرات