افزایش مبتلایان کروناویروس در فارس به ۹۱۷ نفر

    
تعداد بازدید: 4964
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به شناسایی ۶۵ نفر مبتلا به کروناویروس، از افزایش آمار مبتلایان به ۹۱۷ نفر در استان فارس خبر داد. 

عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با کمک تیم‌های سلامت استان، طی ۲۴ ساعت گذشته، ۸۹۵ نمونه تست کروناویروس به آزمایشگاه‌های تشخیص این بیماری ارسال شده که ۶۵ مورد مثبت بوده است.

 او ادامه داد: در ۷۲ ساعت گذشته، آمار جانباختگان این بیماری در استان افزایش نداشته و همچنان در این زمینه، ۳۰ مورد فوتی ثابت مانده است.

 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از بهبودی و ترخیص ۳۰۴ نفر از مبتلایان تاکنون خبر داد و اظهار کرد: ۳۰۵ نفر از مبتلایان نیز به دلیل شرایط مساعد، در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

همتی با اشاره به بستری ۲۸۴ نفر مشکوک به ابتلا در مراکز درمانی استان فارس، گفت: روند خدمات رسانی به این افراد و بررسی نمونه‌های مثبت با تلاش تیم‌های سلامت در حال انجام است.

او تصریح کرد: غربالگری ۳ میلیون و ۹۰۰هزار نفر از مردم استان، با تلاش بهورزان، مراقبان سلامت و تیم‌های سلامت صورت گرفته و با توجه به این سطح از غربالگری و پایش سلامت، فارس در کشور تاکنون پیشتاز بوده است.

 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مردم خواست تا با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir وزارت بهداشت و ثبت اطلاعات سلامت خود و خانواده، تیم‌های سلامت را در مهار هرچه سریع‌تر کروناویروس در کشور یاری کنند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

پاک فطرت و اعتمادی ب ...

رئیس کمیته حقیقت یاب سیل شورای شهر شیراز تایید کرد ...

بازار پسا کرونا

رئیس اتاق بازرگانی فارس: ثبت نام افراد جهت دریافت ...

بازگشایی مطب‌های متخ ...

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بر اساس ...

در بازدید نایب رئیس ...

سفر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان مُهر در ...

کتمان نه؛ اما جزئیات ...

گفت‌وگوی «افسانه» با دکتر رحیم آر ...

نظرات