شیراز میزبان بزرگترین رویداد استارتاپی فناوری های نوین

    
تعداد بازدید: 5526
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
بزرگترین رویداد استارتاپی فناوری های نوین در صنعت غذا ،دارو ،سلامت و کشاورزی در شیراز برگزار می شود.بنیاد بهره وری گمبا با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و همکاری سازمان جهاد کشاورزی فارس، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس این رویداد را میزبانی می کند.


رییس هیات مدیره بنیاد بهره وری گمبا با تاکید بر نقش فناوری های نوین در صنعت اظهار کرد: فناوری و به خصوص فناوری های نوین بی شک یکی از عوامل مهم در ارتقاء کیفیت غذا، دارو و محصولات کشاورزی هستند، ما بر این باوریم که فناوری نقشی کلیدی در توسعه دارد و از آنجا که کشورهای درحال‌توسعه در سطح پایینی از فناوری قرار دارند، بسیاری از محصولات و فرآیندهای بکار گرفته شده در صنایع به صورت مستقیم تحت الشعاء فناوری هستند. همچنین یکی از صنایع استراتژیک کشور صنعت داروست که با توجه به علم پزشکی و داروسازی پزشکان و محققان برجسته کشور صورت بهره بری از فناوری های نوین می تواند بیش از پیش شکوفا شود و کشور را تا قله های افتخار را درنوردد.

سلطلنی در خصوص اهداف این رویداد تصریح کرد:
تیم های استارتاپی، شرکت های دانش بنیان و کسب و کار های نوپا می توانند با شرکت در این رویداد طرح های استارتاپی و نوین خود را به مخاطبان این رویداد که عمدتا از صنعت گران و سرمایه گزاران هستند ارائه دهند
سلطانی افزود: در این رویداد دو‌ روزه استارتاپ ها بعد از ثبت نام در یک دوره آموزشی آشنایی با روش های ارائه به سرمایه گذار آشنا می شوند و در روز رویداد دمو شو به تاریخ ۱۹ بهمن ماه ۹۸
اقدام به پرزنت طرح های خود به صنعتگران و سرمایه گذاران می کنند و امکان تشکیل جلسات B2B فراهم است.

شهرام کمالزاده، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی فارس نیز به در راستای اقدامات حمایتی این رویداد افزود: در پایان این رویداد استارتاپی به تیم های برتر جوایز نقدی و غیرنقدی در قالب بسته های حمایتی اهدا می شود.
که این جوایز شامل وجه نقد به نفرات اول تا سوم، استقرار تیم های برتر در شهرک فناوری صنایع شیمیایی شیراز، تخفیف ویژه جهت استقرار تیم های برتر در کارخانه نوآوری شیراز، کمک هزینه استخدام نیرو، خرید ملزومات اداری و ثبت اختراع و ... می باشد.
رییس هیات مدیره و دبیر اجرایی این رویداد استارتاپی ضمن قدردانی از شرکت کنندگان، صنعت گران و حامیان این برنامه بزرگ از عموم افراد صاحی نظر و ایده پرداز خواست تا برای اطلاعات بیشتر و شرکت در این رویداد با دبیرخانه رویداد به شماره 09120327913 تماس حاصل نمایید.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

مصرف دخانیات در بین ...

گزارش«افسانه» از علل سوق پیدا کردن جوا ...

محمد علی گرایی برنده ...

کشتی گیر شرکت کننده از استان فارس در رقابت های کشت ...

آتش‌نشانی شیراز آماد ...

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهردار ...

شیراز میزبان بزرگتری ...

بزرگترین رویداد استارتاپی فناوری های نوین در صنعت ...

ثبت ملی و تعیین حریم ...

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دست ...

صدور 209 هزار سند ما ...

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس در گفت و گو با افسان ...

ثبت تردد 400 ميليون ...

*۲۱ پاسگاه پلیس راه  در مناطق سردسیر ، ۶ واحد ...

نظرات