آغاز بلیت‌فروشی از هشتم یا نهم بهمن‌ماه

    
تعداد بازدید: 5766
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر شیراز از 13 تا 22 بهمن‌ماه برگزار خواهد شدآغاز بلیت‌فروشی از هشتم یا نهم بهمن‌ماه

احسان اکبرپور: پس از برگزاری 18 دوره از جشنواره فیلم فجر در شیراز، هم‌زمان با برگزاری این جشنواره در تهران؛ بهمن‌ماه امسال نیز نوزدهمین دوره از این جشنواره برگزار خواهد شد. جشنواره‌ای که سال‌ها در سینماهایی مانند سینما سعدی برگزار می‌شد و حالا چندسالی است با افزوده‌شدن دو پردیس سینمایی به زیرساخت‌های فرهنگی شهر، مکان برگزاری نیز به این سینماهای جدیدالتاسیس انتقال یافته است.

 از سوی دیگر امسال جشنواره هم‌زمان با برگزاری در تهران، در شیراز نیز برگزار خواهد شد و آثار راه‌یافته به بخش سودای سیمرغ و بخش‌های جانبی در 3 مکان برای علاقه‌مندان به سینما به نمایش در خواهد آمد. از سویی امسال جشنواره به سیاق سال‌های اخیر و با مشارکت بخش خصوصی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان نیز از هشتم یا نهم بهمن‌ماه قادر به خرید اینترنتی بلیت‌های جشنواره خواهند بود. 

*محل برگزاری جشنواره: هنر شهر آفتاب، تالار حافظ و یک سینمای دیگر

در همین راستا معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس در گفت‌وگو با «افسانه» با اعلام برگزاری قطعی نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز می‌گوید: تاکنون نمایش فیلم‌های جشنواره در مجموعه هنر شهر آفتاب و همچنین تالار حافظ قطعی شده، در روزهای آینده نیز از بین سینما گلستان یا یکی از سینماهای حوزه هنری (سینما سعدی یا سینما ایران)، یک سینمای دیگر نیز میزبان این دوره از جشنواره خواهد بود. بهروز مرامی با اشاره به آغاز نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر شیراز از تاریخ سیزدهم تا بیست و دوم بهمن‌ماه می‌افزاید: اطلاع‌رسانی دقیق درباره این دوره از جشنواره تا کمتر از یک هفته دیگر صورت خواهد گرفت. مرامی در ادامه خاطرنشان می‌کند: آن‌گونه که دبیر جشنواره فیلم فجر خبر داده است، احتمالاً این دوره از جشنواره در همه استان‌های کشور برگزار خواهد شد. 

*حضور فیلم‌های شاخص نیازمند تعامل تهیه‌کنندگان

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس سپس با بیان اینکه در نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر شیراز نیز بخش خصوصی مسئولیت اجرایی و بخشی از مسئولیت‌های مربوط به جشنواره را بر عهده خواهد گرفت، می‌افزاید: حضور بخش خصوصی در برگزاری جشنواره فیلم فجر اقدامی مثبت و ارزشمند است و بخش خصوصی می‌تواند حتی در آینده مسئولیت اجرایی جشنواره‌های رقابتی مانند جشنواره‌های فیلم کوتاه، عکس و... را بر عهده بگیرد. بهروز مرامی در ادامه با بیان اینکه حضور فیلم‌های شاخص یا آثار فیلمسازان شاخص در جشنواره فیلم فجر شیراز منوط به تعامل با تهیه‌کننده و کارگردان این آثار است، خاطرنشان می‌کند: همواره برخی کارگردان‌ها مخالف نمایش فیلم‌شان در ایام جشنواره در شهری جز تهران هستند و از این منظر ممکن است بخشی از فیلم‌ها در جشنواره‌های استانی و شهرستانی فیلم فجر حضور نداشته باشند.

*آغاز بلیت‌فروشی؛ احتمالاً هشتم یا نهم بهمن‌ماه

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس در ادامه با بیان اینکه دبیر این دوره از جشنواره فیلم فجر شیراز انتخاب شده اما این اتفاق هنوز قطعیت نیافته است، می‌گوید: معرفی دبیر جشنواره تا فردا (پنجشنبه) قطعی و سپس اعلام خواهد شد. بهروز مرامی سپس می‌افزاید: پس از معرفی دبیر اجرایی نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز به دبیرخانه جشنواره، فیلم‌های به نمایش درآمده نیز مشخص و سپس جدول نمایش آثار اعلام خواهد شد. 

مرامی در پایان با اشاره به اینکه پس قطعی‌شدن برنامه نمایش فیلم‌ها در این دوره از جشنواره بلیت‌فروشی نیز آغاز خواهد شد، خاطرنشان می‌کند: به احتمال زیاد، هشتم یا نهم بهمن‌ماه، سامانه فروش بلیت‌‌های نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر شیراز گشایش خواهد یافت. 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

گزارش «افسانه» از دو ...

گزارش «افسانه» از دومین رو همايش ملى ف ...

در جهش تولید به حرکت ...

استاندار فارس اولین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه ...

مراسم گلریزان در لار ...

جشن گلریزان برای آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد درلا ...

ورودی ها کنترل نشد؛آ ...

* سخنگوی وزارت بهداشت: آمار ابتلا در 5 استان مهمان ...

خطر حذف لبنیات از سف ...

محمدرضا طاهری: با تصویب افزایش ۲۰ درصدی قیمت شیر خ ...

تردد‌های غیرضروری در ...

تردد‌های غیرضروری در شهر‌های استان فارس ...

پتروشیمی شیراز قطب ت ...

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز، از احداث واحد دوم تو ...

گوگل موقعیت مکانی کا ...

شرکت فناوری گوگل اعلام کرد که از روز جمعه اطلاعات ...

نظرات