تفاهمنامه همكاري ميان شهرداری شیراز و نیروی انتظامی استان فارس امضا شد

    
تعداد بازدید: 5431
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
در راستای افزایش خدمت رسانی به شهروندانتفاهمنامه همكاري ميان شهرداری شیراز و نیروی انتظامی استان فارس امضا شد

در نشست مشترك شهردار شیراز با فرمانده انتظامی استان فارس، تفاهمنامه همكاري ميان طرفين منعقد شد.

به گزارش افسانه آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، این تفاهم‌نامه طی مراسمی با حضور «حیدر اسکندرپور» شهردار شیراز، سردار«رهام بخش حبیبی» فرمانده انتظامی استان فارس و جمعی از معاونین و مدیران دو سازمان امضا شد.

اعلام آمادگی جهت همکاری و تعامل نیروی انتظامی با شهرداری شیراز

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس ضمن امضای تفاهم نامه همکاری با شهرداری شیراز گفت: این تفاهم نامه در راستای خدمت رسانی به مردم شیراز و ارائه هر چه بهتر خدمات شهری منعقد شده است.

سردار حبیبی اضافه کرد: ماموریت نیروی انتظامی و شهرداری حفظ آرامش و ایجاد احساس امنیت بین مردم است و برگزاری این نشست مشترک و انعقاد تفاهم نامه در راستای آرامش دهی به شهروندان و فراهم کردن آسایش آنان است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان فارس هر اقدامی که نتیجه آن نشاندن لبخند رضایت بر لبان مردم باشد را انجام خواهد داد، در جهت همکاری و تعامل نیروی انتظامی با شهرداری شیراز اعلام آمادگی کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس بر لزوم همراهی و هم افزایی نیروی انتظامی و شهرداری شیراز در سطح جامعه تأکید کرد و گفت: مسئولیت تأمین امنیت برای مردم با نیروی انتظامی است و شهرداری می تواند با تعامل و همکاری بیش از پبیش خود با مجموعه نیروی انتظامی در این مسیر پلیس را همراهی کند.
سردار حبیبی ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، اظهار داشت: سلامت و امنیت دو نعمت گرانبها برای مردم هستند و شهرداری و نیروی انتظامی دو دستگاه همراه هستند که سلامت و امنیت شهروندان به آنها باز می گردد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری در راستای افزایش خدمت رسانی به شهروندان است

حیدر اسکندرپور شهردار شیراز نیز در این نشست گفت: تفاهم نامه همكاري ميان شهرداری شیراز و نیروی انتظامی فارس به ویژه در بخش های انتظامی و راهور منعقد شد تا شاهد همکاری بیشتر، قوی تر و منسجم تر بین شهرداری شیراز و مجموعه نیروی انتظامی باشیم.

مهندس اسکندرپور افزود: در این تفاهم نامه همکاری های مشترک و مسئولیت های متفاوت دو نهاد خدمت رسان شهرداری و نیروی انتظامی تعریف شده است تا بتوانیم در آینده شاهد خدمتگزاری هر چه بیشتر این دو مجموعه به مردم شیراز باشیم.

شهردار شیراز ضمن تشکر از نیروی انتظامی برای خدمت رسانی به شهروندان گفت: نیروی انتظامی و شهرداری دو دستگاهی هستند که بیشترین ارتباط مستقیم را با مردم دارند و از این رو خدمت رسانی آنها تاثیر به سزایی در افکار عمومی دارد.

وی امضای تفاهم نامه همکاری وتعامل بین دو مجموعه را در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان دانست و اضافه کرد: امیدوارم این همکاری جمعی منجر به افزایش رضایتمندی مردم شود.

مهندس اسکندرپور با اشاره به اینکه همکاری و هماهنگی شهرداری و نیروی انتظامی باعث پیشبرد اقدامات شهری خواهد شد، گفت: شهرداری های هر منطقه در کلانشهر شیراز با کلانتری های حوزه فعالیت خود هماهنگی و همراهی لازم را دارند.

شهردار شیراز در بخش دیگری از سخنانش ضمن ارائه گزارش عملکرد از اقدامات و خدمات مجموعه مدیریت شهری عنوان کرد: در حالی که به دلیل مشکلات اقتصادی شاهد کاهش اقدامات عمرانی در سطح کشور هستیم اما در شهرداری شیراز با برنامه ریزی انجام شده سه تقاطع بزرگ شهری در دهه فجر به بهره برداری می رسد و پروژه های متعددی نیز طی شش ماهه دوم امسال افتتاح یا مراحل اجرایی آن آغاز می شود.

مهندس اسکندرپور تسهیل در تردد شهروندان و تشویق آنها به استفاده از حمل و نقل عمومی را یکی از اهداف مشترک شهرداری و نیروی انتظامی برشمرد و افزود: در این راستا مجموعه مدیریت شهری اقدام به توسعه خطوط مترو به عنوان حمل و نقل پاک و ایمن و رایزنی برای احداث تراموا کرده است.

شهردار شیراز اضافه کرد: خط دو مترو یکی از ابرپروژه های استان فارس محسوب می شود که اعتبار آن با مجموع اعتبارات ملی عمرانی استان فارس برابری می کند. همچنین مقرر شده با همکاری کشور آلمان تراموای شیراز در مسیر گردشگری – مذهبی سعدیه تا حرم مطهر شاهچراغ (ع) ایجاد شود.

گفتنی است؛ تفاهم نامه همکاری مشترک میان شهرداری و نیروی انتظامی استان فارس طی نشستی با حضور مدیران و معاونین دو مجموعه به امضای مهندس «حیدر اسکندرپور» شهردار شیراز و سردار «رهام بخش حبیبی» فرمانده نیروی انتظامی استان فارس رسید.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

کارخانه های فارس را ...

در شرایطی که طبق آمارها بیش از 47 هزار و پانصد نفر ...

اعتیاد زنانه شده است

مدیر کل بهزیستی فارس هشدار داد-------------------- ...

کاهش مصرف بنزین در ف ...

در طی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی وکاهش ترددها د ...

سرمايه هاى ايرانی در ...

نگاه ايرانيــان به تركيــه همواره يكى از نقــاط جا ...

دوچرخه هوشمند نسل چه ...

لایحه دوفوریتی اعطای مجوز به شهرداری با موضوع واگذ ...

شتاب تورم کُند شد

گزارش «افسانه» از تازه‌ترین آماره ...

شـــــــيراز سومين ...

«افسانه» از افزایش قیمت میانگین هر متر ...

پرواز مسير شيراز - م ...

مديرکل فرودگاه‎هاي استان فارس از برقراري پرواز ...

قدردان همراهی شیرازی ...

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به همراهی مرد ...

نظرات